Детальная информация
Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Improving marketing strategies for private label products |
---|---|
Авторы | Arslan Yusuf |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | House brands — Marketing. ; Marketing — Planning. ; Strategic planning. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1113964610 |
Дата создания записи | 07.06.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2239353.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2239353.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
""This book examines marketing strategies to make private label products more successful"--Provided by publisher"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: Marketing Strategies to Create Successful Private Label Products
- Chapter 1: The Evolution of Private Label Products in Turkey
- Chapter 2: Improving Marketing Strategies for Private Labels of Malvazija Istarska Wines
- Chapter 3: Building Powerful Private Label Brands in Creating Effective Communication Processes
- Chapter 4: Comparing Private Label Brand Equity Dimensions of the Same Store
- Chapter 5: Evaluating the Success of the Economic and Premium Private Labels in Retailers Positioned at the Opposite Ends of the Price-Quality Axis
- Chapter 6: Marketing Strategies with Private Labels During Economic Recession
- Chapter 7: Handling Private Label Customer Complaints to Improve Customer Satisfaction
- Section 2: Marketing Strategies to Create Positive Perceptions of Private Label Products
- Chapter 8: Package Communication
- Chapter 9: The Effects of Private Label Brand Strategies on Consumer Perception
- Chapter 10: Examination of the Relationship Between Perceived Risk for Private Label Products and Consumers' Personality Traits
- Section 3: Marketing Strategies to Increase Private Label Preferences
- Chapter 11: Customer Segmentation and Factors Affecting Willingness to Order Private Label Brands
- Chapter 12: The Impact of Private Label Brand Personality Perception on Consumers' Buying Intentions
- Chapter 13: The Effect of Consumers' Individual Factors and Perceptions on Private Label Purchase Behavior
- Chapter 14: The Relationship Between Sales Promotion Activities, Private Label Attitudes, and Purchase Intention
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index