Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Improving marketing strategies for private label products
Авторы Arslan Yusuf
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика House brands — Marketing. ; Marketing — Planning. ; Strategic planning. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1113964610
Дата создания записи 07.06.2019

Разрешенные действия

pdf/2239353.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239353.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines marketing strategies to make private label products more successful"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Marketing Strategies to Create Successful Private Label Products
    • Chapter 1: The Evolution of Private Label Products in Turkey
    • Chapter 2: Improving Marketing Strategies for Private Labels of Malvazija Istarska Wines
    • Chapter 3: Building Powerful Private Label Brands in Creating Effective Communication Processes
    • Chapter 4: Comparing Private Label Brand Equity Dimensions of the Same Store
    • Chapter 5: Evaluating the Success of the Economic and Premium Private Labels in Retailers Positioned at the Opposite Ends of the Price-Quality Axis
    • Chapter 6: Marketing Strategies with Private Labels During Economic Recession
    • Chapter 7: Handling Private Label Customer Complaints to Improve Customer Satisfaction
  • Section 2: Marketing Strategies to Create Positive Perceptions of Private Label Products
    • Chapter 8: Package Communication
    • Chapter 9: The Effects of Private Label Brand Strategies on Consumer Perception
    • Chapter 10: Examination of the Relationship Between Perceived Risk for Private Label Products and Consumers' Personality Traits
  • Section 3: Marketing Strategies to Increase Private Label Preferences
    • Chapter 11: Customer Segmentation and Factors Affecting Willingness to Order Private Label Brands
    • Chapter 12: The Impact of Private Label Brand Personality Perception on Consumers' Buying Intentions
    • Chapter 13: The Effect of Consumers' Individual Factors and Perceptions on Private Label Purchase Behavior
    • Chapter 14: The Relationship Between Sales Promotion Activities, Private Label Attitudes, and Purchase Intention
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2239353.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2239353.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика