Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Improving marketing strategies for private label products
Авторы Arslan Yusuf
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика House brands — Marketing. ; Marketing — Planning. ; Strategic planning. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1113964610
Дата создания записи 07.06.2019

Разрешенные действия

pdf/2239353.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239353.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines marketing strategies to make private label products more successful"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Marketing Strategies to Create Successful Private Label Products
    • Chapter 1: The Evolution of Private Label Products in Turkey
    • Chapter 2: Improving Marketing Strategies for Private Labels of Malvazija Istarska Wines
    • Chapter 3: Building Powerful Private Label Brands in Creating Effective Communication Processes
    • Chapter 4: Comparing Private Label Brand Equity Dimensions of the Same Store
    • Chapter 5: Evaluating the Success of the Economic and Premium Private Labels in Retailers Positioned at the Opposite Ends of the Price-Quality Axis
    • Chapter 6: Marketing Strategies with Private Labels During Economic Recession
    • Chapter 7: Handling Private Label Customer Complaints to Improve Customer Satisfaction
  • Section 2: Marketing Strategies to Create Positive Perceptions of Private Label Products
    • Chapter 8: Package Communication
    • Chapter 9: The Effects of Private Label Brand Strategies on Consumer Perception
    • Chapter 10: Examination of the Relationship Between Perceived Risk for Private Label Products and Consumers' Personality Traits
  • Section 3: Marketing Strategies to Increase Private Label Preferences
    • Chapter 11: Customer Segmentation and Factors Affecting Willingness to Order Private Label Brands
    • Chapter 12: The Impact of Private Label Brand Personality Perception on Consumers' Buying Intentions
    • Chapter 13: The Effect of Consumers' Individual Factors and Perceptions on Private Label Purchase Behavior
    • Chapter 14: The Relationship Between Sales Promotion Activities, Private Label Attitudes, and Purchase Intention
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2239353.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2239353.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика