Детальная информация

Название Advances in educational technologies and instructional design. — Teaching, learning, and leading with computer simulations
Другие авторы Qian Yufeng
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Education — Simulation methods. ; Computer-assisted instruction. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1113970792
Дата создания записи 22.08.2019

Разрешенные действия

pdf/2239356.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239356.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

""This book examines the recent advancement of simulation technology and explores the innovative ways that advanced simulation programs are used to enhance and transform teaching and learning"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: A Strategic Overview and Vision of Simulation-Based Education in Healthcare in England
  • Chapter 2: Using Simulation in Radiographic Science Education
  • Chapter 3: Enabling Training in Orthodontics Through Mobile Augmented Reality
  • Chapter 4: Creating a Computer Simulation with Ill-Structured Problems for Physical Therapists in the Acute Care Setting
  • Chapter 5: Simulations in Business Education
  • Chapter 6: The Use of Discrete-Event Simulation for Business Education
  • Chapter 7: Designing a Minecraft Simulation Game for Learning a Language Through Knowledge Co-Construction
  • Chapter 8: Using a 3D Simulation for Teaching Functional Skills to Students with Learning, Attentional, Behavioral, and Emotional Disabilities
  • Chapter 9: Teaching About Terrorism Through Simulations
  • Chapter 10: Shaping an Evaluation Framework for Simulations
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2239356.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2239356.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика