Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Emotional, sensory, and social dimensions of consumer buying behavior
Другие авторы Soares Ana Maria ; Elmashhara Maher Georges
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Consumer behavior. ; Retail trade. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1117310824
Дата создания записи 26.08.2019

Разрешенные действия

pdf/2376132.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2376132.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the importance of the emotional side of shopping and discusses shopper behavior influences in a highly competitive, changing, and challenging retail industry"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: In-Store Experience
    • Chapter 1: Ambient Encounters in Retail “Discounters”
    • Chapter 2: An Eye Tracking Study of the Effect of Sensory and Price In-Store Displays
    • Chapter 3: The Sensory Dimension of Sustainable Retailing
    • Chapter 4: Emotion Tracking
    • Chapter 5: Experiential Marketing
    • Chapter 6: Future Research Directions in Sensory Marketing
  • Section 2: Online Experience
    • Chapter 7: Can Virtual Customer Service Agents Improve Consumers' Online Experiences?
    • Chapter 8: Did You Read the Customer Reviews Before Shopping?
    • Chapter 9: The Role of Social Commerce Components on the Consumer Decision-Making Process
    • Chapter 10: Tactile Sensations in E-Retailing
  • Section 3: Other Experiences
    • Chapter 11: Sophisticated Segments of the Market
    • Chapter 12: Food Retail in the Rural Periphery Using the Example of Germany
    • Chapter 13: Consumer Emotions Research in Luxury Contexts in Emerging Economies
    • Chapter 14: Cause-Related Marketing and Consumer Buying Behavior
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2376132.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2376132.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика