Детальная информация

Название: Advances in human resources management and organizational development (AHRMOD) book series. Handbook of research on positive organizational behavior for improved workplace performance
Другие авторы: Baykal Elif
Организация: IGI Global,
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Psychology, Industrial.; Organizational behavior.; Employee motivation.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1117451717

Разрешенные действия:

pdf/2239370.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239370.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines the effectiveness of positive psychological interventions to increase individual happiness, organizational harmony, and corporate performance"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: The Evolution of Organizational Development Towards a Positive Approach
  • Chapter 2: An Analysis of Organizational Behavior Diversity Management and Positive Psychology
  • Chapter 3: Boosting Positivity and Performance
  • Chapter 4: A Literature Review on Mindfulness at Work Places
  • Chapter 5: Mindfulness and Mindful Coaching
  • Chapter 6: Servant Leadership Within the Context of Organizational Efficacy
  • Chapter 7: Servant Leadership and Work-Related Quality of Life in Organizations
  • Chapter 8: Transformational Leadership and Authentic Leadership as Practical Implications of Positive Organizational Psychology
  • Chapter 9: Friends or Foes
  • Chapter 10: Compulsory Citizenship Behavior and Organizational Commitment
  • Chapter 11: The Effect of Happiness at Work on Organizational Citizenship Behavior
  • Chapter 12: Impact of Psychological Contract on Employees' Performance
  • Chapter 13: Positive Organizational Behavior and Threats of New Work Forms
  • Chapter 14: Organizational-Cultural Elements for Improved Workplace Performance of Disabled Individuals
  • Chapter 15: Strategic Human Resource Management
  • Chapter 16: Learning Organizations
  • Chapter 17: Constructive Conflict Resolution
  • Chapter 18: Analysis of the Customer-Based Efficiency at Workplace for Tourism Industry Using House of Quality
  • Chapter 19: A Research About the Organizational Psychological Capital Levels of Certified Public Accountants
  • Chapter 20: Kano-Based Measurement of Customer Expectations in Retail Service Industry Using IT2 DEMATEL-QUALIFLEX
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2239370.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2239370.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика