Детальная информация

Название Advances in human resources management and organizational development (AHRMOD) book series. — Handbook of research on positive organizational behavior for improved workplace performance
Другие авторы Baykal Elif
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Psychology, Industrial. ; Organizational behavior. ; Employee motivation. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1117451717
Дата создания записи 04.09.2019

Разрешенные действия

pdf/2239370.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2239370.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the effectiveness of positive psychological interventions to increase individual happiness, organizational harmony, and corporate performance"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: The Evolution of Organizational Development Towards a Positive Approach
  • Chapter 2: An Analysis of Organizational Behavior Diversity Management and Positive Psychology
  • Chapter 3: Boosting Positivity and Performance
  • Chapter 4: A Literature Review on Mindfulness at Work Places
  • Chapter 5: Mindfulness and Mindful Coaching
  • Chapter 6: Servant Leadership Within the Context of Organizational Efficacy
  • Chapter 7: Servant Leadership and Work-Related Quality of Life in Organizations
  • Chapter 8: Transformational Leadership and Authentic Leadership as Practical Implications of Positive Organizational Psychology
  • Chapter 9: Friends or Foes
  • Chapter 10: Compulsory Citizenship Behavior and Organizational Commitment
  • Chapter 11: The Effect of Happiness at Work on Organizational Citizenship Behavior
  • Chapter 12: Impact of Psychological Contract on Employees' Performance
  • Chapter 13: Positive Organizational Behavior and Threats of New Work Forms
  • Chapter 14: Organizational-Cultural Elements for Improved Workplace Performance of Disabled Individuals
  • Chapter 15: Strategic Human Resource Management
  • Chapter 16: Learning Organizations
  • Chapter 17: Constructive Conflict Resolution
  • Chapter 18: Analysis of the Customer-Based Efficiency at Workplace for Tourism Industry Using House of Quality
  • Chapter 19: A Research About the Organizational Psychological Capital Levels of Certified Public Accountants
  • Chapter 20: Kano-Based Measurement of Customer Expectations in Retail Service Industry Using IT2 DEMATEL-QUALIFLEX
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2239370.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2239370.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика