Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Competitive drivers for improving future business performance
Другие авторы Martins Carlos ; Rodrigues Paula Cristina Lopes
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Competition. ; Success in business. ; Technological innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1121445247
Дата создания записи 18.09.2019

Разрешенные действия

pdf/2760338.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2760338.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines conceptual, theoretical, and applied advancements of how to improve competitive performance in an era of uncertainty"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Strategic Drivers
    • Chapter 1: Is Strategy Dead?
    • Chapter 2: Strategic Leadership for New Competitive Environments
    • Chapter 3: Business Model Design
  • Section 2: Market Drivers
    • Chapter 4: Marketing-Mix Metamorphosis and New Trusted Business Practices
    • Chapter 5: The Consequences of Market Orientation on Performance, New Product Success, and Customer Satisfaction in Traditional Sectors
    • Chapter 6: How to Ensure an Ideal Omnichannel Client Experience With Key Performance Indicators
    • Chapter 7: A Review of Optimization Techniques for Supplier Selection and Order Allocation
  • Section 3: International Drivers
    • Chapter 8: From Systematic to Mimetic Behavior in the International Market Selection
  • Section 4: Innovation Drivers
    • Chapter 9: The Impact of ICTs and Business Strategy on Innovation Activities
  • Section 5: Digital Drivers
    • Chapter 10: Trust in E-Commerce
    • Chapter 11: Siemens' Value-Driver Tree in Digitalization
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2760338.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2760338.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика