Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Competitive drivers for improving future business performance |
---|---|
Другие авторы | Martins Carlos ; Rodrigues Paula Cristina Lopes |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Competition. ; Success in business. ; Technological innovations. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1121445247 |
Дата создания записи | 18.09.2019 |
Разрешенные действия
pdf/2760338.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2760338.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book examines conceptual, theoretical, and applied advancements of how to improve competitive performance in an era of uncertainty"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Section 1: Strategic Drivers
- Chapter 1: Is Strategy Dead?
- Chapter 2: Strategic Leadership for New Competitive Environments
- Chapter 3: Business Model Design
- Section 2: Market Drivers
- Chapter 4: Marketing-Mix Metamorphosis and New Trusted Business Practices
- Chapter 5: The Consequences of Market Orientation on Performance, New Product Success, and Customer Satisfaction in Traditional Sectors
- Chapter 6: How to Ensure an Ideal Omnichannel Client Experience With Key Performance Indicators
- Chapter 7: A Review of Optimization Techniques for Supplier Selection and Order Allocation
- Section 3: International Drivers
- Chapter 8: From Systematic to Mimetic Behavior in the International Market Selection
- Section 4: Innovation Drivers
- Chapter 9: The Impact of ICTs and Business Strategy on Innovation Activities
- Section 5: Digital Drivers
- Chapter 10: Trust in E-Commerce
- Chapter 11: Siemens' Value-Driver Tree in Digitalization
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index