Детальная информация

Название Advances in hospitality, tourism, and the services industry book series. — Multilevel approach to competitiveness in the global tourism industry
Другие авторы Teixeira Sérgio Jesus ; Ferreira João J. M.,
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Tourism. ; Tourism — Social aspects. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1122548472
Дата создания записи 04.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2264424.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2264424.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the issues, challenges, opportunities, and trends in the global tourism industry"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Introduction to the Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry
  • Chapter 2: Competitiveness of the Hotel Industry
  • Chapter 3: What Are the Challenges of Cyber-Physical Models in the Tourism Business?
  • Chapter 4: La Barranca del Rio Santiago as Tourist and Eco-Touristic Attraction for the Brand Guadalajara Guadalajara
  • Chapter 5: Critical and Inhibiting Success Factors in Interorganizational Networks
  • Chapter 6: Tourist Shopping and Omnichanneling
  • Chapter 7: Psychological Wellbeing as a Creative Resource for Businesses in the Tourism Industry
  • Chapter 8: Post, Ergo Sum
  • Chapter 9: Tourism in a Salt Pan
  • Chapter 10: Entrepreneurship and Innovation in Tourism E-Businesses
  • Chapter 11: Heritage as a Source of Competitive Advantage
  • Chapter 12: Knowledge and Technology Transfer in Tourism SMEs
  • Chapter 13: What Do We Know About Destination Branding?
  • Chapter 14: Achieving a Competitive Management in Micro and Small Independent Hotels
  • Chapter 15: Agrotourism as an Opportunity to Enhance the Development and Competitiveness of Rural Areas
  • Chapter 16: How Can Marketing Intelligence Support Tourism Companies to Increase Their Competitiveness?
  • Chapter 17: Applicability of Circular Economy in the Hospitality Industry
  • Chapter 18: Tourism Policies and the Investment Dynamics of Micro-Level Firms
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2264424.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2264424.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика