Детальная информация

Название Advances in hospitality, tourism, and the services industry book series. — Multilevel approach to competitiveness in the global tourism industry
Другие авторы Teixeira Sérgio Jesus ; Ferreira João J. M.,
Организация IGI Global,
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Tourism. ; Tourism — Social aspects. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1122548472
Дата создания записи 04.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2264424.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2264424.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the issues, challenges, opportunities, and trends in the global tourism industry"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Introduction to the Multilevel Approach to Competitiveness in the Global Tourism Industry
  • Chapter 2: Competitiveness of the Hotel Industry
  • Chapter 3: What Are the Challenges of Cyber-Physical Models in the Tourism Business?
  • Chapter 4: La Barranca del Rio Santiago as Tourist and Eco-Touristic Attraction for the Brand Guadalajara Guadalajara
  • Chapter 5: Critical and Inhibiting Success Factors in Interorganizational Networks
  • Chapter 6: Tourist Shopping and Omnichanneling
  • Chapter 7: Psychological Wellbeing as a Creative Resource for Businesses in the Tourism Industry
  • Chapter 8: Post, Ergo Sum
  • Chapter 9: Tourism in a Salt Pan
  • Chapter 10: Entrepreneurship and Innovation in Tourism E-Businesses
  • Chapter 11: Heritage as a Source of Competitive Advantage
  • Chapter 12: Knowledge and Technology Transfer in Tourism SMEs
  • Chapter 13: What Do We Know About Destination Branding?
  • Chapter 14: Achieving a Competitive Management in Micro and Small Independent Hotels
  • Chapter 15: Agrotourism as an Opportunity to Enhance the Development and Competitiveness of Rural Areas
  • Chapter 16: How Can Marketing Intelligence Support Tourism Companies to Increase Their Competitiveness?
  • Chapter 17: Applicability of Circular Economy in the Hospitality Industry
  • Chapter 18: Tourism Policies and the Investment Dynamics of Micro-Level Firms
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2264424.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2264424.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика