Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Impacts of online advertising on business performance
Другие авторы: Semerádová Tereza; Weinlich Petr
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Internet advertising.; Electronic commerce.; Success in business.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1123181319

Разрешенные действия:

pdf/2291131.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2291131.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book examines online advertising activities and their connection to business performance in online environments. It also explores online communication channels including website presentation, social media, advertising platforms, and e-mailing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: What Do Facebook Users Feel About Facebook Advertising?
  • Chapter 2: Employer Branding in the Digital Era
  • Chapter 3: A Relationship Marketing Strategy in Brand Communication
  • Chapter 4: Customer Engagement Strategies of China's E-Commerce Industry and Their Impact on China's Economy Transition
  • Chapter 5: Online Purchase and Advertising in Latin America
  • Chapter 6: Optimization Models in Google Ads Campaigns
  • Chapter 7: Reaching Your Customers Using Facebook and Google Dynamic Ads
  • Chapter 8: The (In)Effectiveness of In-Stream Video Ads
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2291131.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2291131.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика