Детальная информация
| Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Impacts of online advertising on business performance |
|---|---|
| Другие авторы | Semerádová Tereza ; Weinlich Petr |
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
| Тематика | Internet advertising. ; Electronic commerce. ; Success in business. ; EBSCO eBooks |
| Тип документа | Другой |
| Тип файла | |
| Язык | Английский |
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Ключ записи | on1123181319 |
| Дата создания записи | 04.10.2019 |
Разрешенные действия
| pdf/2291131.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
|---|---|---|
| epub/2291131.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
| Группа | Анонимные пользователи |
|---|---|
| Сеть | Интернет |
"This book examines online advertising activities and their connection to business performance in online environments. It also explores online communication channels including website presentation, social media, advertising platforms, and e-mailing"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие |
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
| Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: What Do Facebook Users Feel About Facebook Advertising?
- Chapter 2: Employer Branding in the Digital Era
- Chapter 3: A Relationship Marketing Strategy in Brand Communication
- Chapter 4: Customer Engagement Strategies of China's E-Commerce Industry and Their Impact on China's Economy Transition
- Chapter 5: Online Purchase and Advertising in Latin America
- Chapter 6: Optimization Models in Google Ads Campaigns
- Chapter 7: Reaching Your Customers Using Facebook and Google Dynamic Ads
- Chapter 8: The (In)Effectiveness of In-Stream Video Ads
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index