Детальная информация
Название | Advances in business strategy and competitive advantage. — Cases on digital strategies and management issues in modern organizations |
---|---|
Другие авторы | Santos Jose Duarte |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Strategic planning — Case studies. ; Management — Case studies. ; Planification stratégique — Études de cas. ; Gestion — Études de cas. ; Management. ; Strategic planning. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1124798029 |
Дата создания записи | 16.10.2019 |
Разрешенные действия
pdf/3091556.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3091556.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
""This book explores the application of strategy conceptual models and theories in the current competitive business world"--Provided by publisher"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Dedication
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Digital Transformation
- Chapter 2: Be Like Amazon
- Chapter 3: Digital Value Innovation and Strategic Management Practices of Adyar Ananda Bhavan
- Chapter 4: Consumer Perception of Brand Repositioning Through Benefit Diversification and Intensity of Use
- Chapter 5: Rose-Patisserie and Coffee House
- Chapter 6: THEIA
- Chapter 7: The Bonduelle Group's Distribution Strategy
- Chapter 8: How to Build a Leading So-Called Neobank and Pursue Its Growth?
- Chapter 9: Purpose-Driven Marketing Wars
- Chapter 10: SWOT Analysis and a Case Study at Kayseri Airport
- Chapter 11: The Adoption of a CRM Strategy Based on the Six-Dimensional Model
- Chapter 12: How Competitive Strategies Affect Organizational Structure
- Chapter 13: The Effects of Real-Time Content Marketing on Consumer Emotions and Behaviors
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index