Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия:
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
""This book explores the application of strategy conceptual models and theories in the current competitive business world"--Provided by publisher"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | |||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Dedication
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Digital Transformation
- Chapter 2: Be Like Amazon
- Chapter 3: Digital Value Innovation and Strategic Management Practices of Adyar Ananda Bhavan
- Chapter 4: Consumer Perception of Brand Repositioning Through Benefit Diversification and Intensity of Use
- Chapter 5: Rose-Patisserie and Coffee House
- Chapter 6: THEIA
- Chapter 7: The Bonduelle Group's Distribution Strategy
- Chapter 8: How to Build a Leading So-Called Neobank and Pursue Its Growth?
- Chapter 9: Purpose-Driven Marketing Wars
- Chapter 10: SWOT Analysis and a Case Study at Kayseri Airport
- Chapter 11: The Adoption of a CRM Strategy Based on the Six-Dimensional Model
- Chapter 12: How Competitive Strategies Affect Organizational Structure
- Chapter 13: The Effects of Real-Time Content Marketing on Consumer Emotions and Behaviors
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
pdf/3091556.pdf
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |
epub/3091556.epub
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |