Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Anthropological approaches to understanding consumption patterns and consumer behavior
Другие авторы Chkoniya Valentina ; Madsen Ana ; Buxrašvili Paata
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Consumption (Economics) ; Consumer behavior. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1125275941
Дата создания записи 21.10.2019

Разрешенные действия

pdf/2463707.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2463707.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book provides an anthropological approach to the study of consumption patterns and consumer behavior"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Essential
    • Chapter 1: Leading the Way to a Sustainable Future
    • Chapter 2: Personalization 3.0
    • Chapter 3: Gifts as Language
    • Chapter 4: How to Deal With Corporations' Complicatedness
  • Section 2: Globalization
    • Chapter 5: Customer-Oriented Global Supply Chains
    • Chapter 6: Impact of Container Shipping and Ports on Globalisation and Consumer Behaviour
    • Chapter 7: Consumer Acceptance and Resistance Factors Toward Smart Retail Stores
    • Chapter 8: Value Proposition of Network Companies Providing Restaurant Services in Russia
    • Chapter 9: Cross-Cultural Differences and Similarities in Retailers' Branding and Digital Maturity
    • Chapter 10: If You Want to Trigger an Emotional Purchase, Don't Make Your Customers Think
  • Section 3: Identity
    • Chapter 11: How Bollywood Filmdom Operates in India and in the International Arena
    • Chapter 12: Not a “Coke and Chips” Holiday
    • Chapter 13: “Consumption” of Past to Define Ethnic Identity in Real Time and Space
    • Chapter 14: Dwelling and Cult in the Life and Culture of the Ancient Georgians
    • Chapter 15: Housing Consumption
    • Chapter 16: Alpaca Meat
    • Chapter 17: The Portuguese Luxury Wine Market
    • Chapter 18: The Consumer Role for Sustainable Development
  • Section 4: Tendencies
    • Chapter 19: Automotive Sector Moving Towards Mobility Companies
    • Chapter 20: The Roles of Time Orientation and Innate Innovativeness on Intentioned Adoption of an AI Innovation
    • Chapter 21: Decision Making as a Socio-Cognitive Process
    • Chapter 22: Neuromarketing as an Environmental Awareness Tool
    • Chapter 23: Merging Explicit Declarations With Implicit Response Time to Better Predict Behavior
    • Chapter 24: The Neuromarketing Revolution
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2463707.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2463707.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика