Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience
Другие авторы Atli Dincer
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Neuromarketing. ; Consumer behavior. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1128890487
Дата создания записи 20.11.2019

Разрешенные действия

pdf/2524298.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2524298.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Importance of Brain Reward System in Neuromarketing
  • Chapter 2: From Philosophical Queries to Greater Dilemmas of Neuroethics
  • Chapter 3: Consumer Neuroscience Perspective for Brands
  • Chapter 4: Understanding Consumer Behavior Through Eye-Tracking
  • Chapter 5: Neuromarketing Trends and Opportunities for Companies
  • Chapter 6: The Science Behind Neuromarketing
  • Chapter 7: Pattern Thinking
  • Chapter 8: Traditional Market Research and Neuromarketing Research
  • Chapter 9: Neuromarketing Insights for Start-Up Companies
  • Chapter 10: Consumer Neuroscience
  • Chapter 11: A Neuromarketing Perspective for Assessing the Role and Impact of Typefaces on Consumer Purchase Decision
  • Chapter 12: Applying Neuroscience to Talent Management
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2524298.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2524298.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика