Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Analyzing the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience
Другие авторы Atli Dincer
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Neuromarketing. ; Consumer behavior. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1128890487
Дата создания записи 20.11.2019

Разрешенные действия

pdf/2524298.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2524298.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Dedication
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Importance of Brain Reward System in Neuromarketing
  • Chapter 2: From Philosophical Queries to Greater Dilemmas of Neuroethics
  • Chapter 3: Consumer Neuroscience Perspective for Brands
  • Chapter 4: Understanding Consumer Behavior Through Eye-Tracking
  • Chapter 5: Neuromarketing Trends and Opportunities for Companies
  • Chapter 6: The Science Behind Neuromarketing
  • Chapter 7: Pattern Thinking
  • Chapter 8: Traditional Market Research and Neuromarketing Research
  • Chapter 9: Neuromarketing Insights for Start-Up Companies
  • Chapter 10: Consumer Neuroscience
  • Chapter 11: A Neuromarketing Perspective for Assessing the Role and Impact of Typefaces on Consumer Purchase Decision
  • Chapter 12: Applying Neuroscience to Talent Management
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2524298.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2524298.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика