Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Leveraging consumer behavior and psychology in the digital economy
Другие авторы: Mohd Suki Norazah; Mohd Suki Norbayah
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Consumer behavior — Psychological aspects.; Technological innovations — Psychological aspects.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1130318809

Разрешенные действия:

pdf/2478333.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2478333.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book provides current research on topics relevant to consumer behavior, consumer psychology, consumer value, customer satisfaction, and loyalty. It also examines how to best utilize this research on consumer behavior and psychology in the digital economy"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Multiple Signals and Consumer Behavior in the Digital Economy
  • Chapter 2: Social Media, Marketing Practices, and Consumer Behavior
  • Chapter 3: Challenges and Opportunities for News Media and Journalism in an Increasingly Digital Mobile
  • Chapter 4: Conspicuous Consumption via Social Media
  • Chapter 5: A Study of Online Scams
  • Chapter 6: The Affective Economy and Online Fan Communities
  • Chapter 7: Antecedents, Motivations, and Consequences of Electronic Word-of-Mouth Communication for Consumers
  • Chapter 8: Examining Perceived Value Influence Mobile Game Addiction
  • Chapter 9: Antecedents of Global Brands Preference Among Generation Y in Malaysia
  • Chapter 10: Understanding Cultural Hybridization and Globalization Through the Benefits and Risks on Economic Growth
  • Chapter 11: A Decent Work and Economic Growth
  • Chapter 12: Proactive and Responsive Export Market Orientation Behaviours, Antecedents, and Firm Performance
  • Chapter 13: Managing Innovation
  • Chapter 14: The Implication of Sustainability Innovation
  • Chapter 15: Inverted Grammar Classroom
  • Chapter 16: Green Consumer Behaviour
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2478333.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2478333.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика