Детальная информация

Название: Advances in business strategy and competitive advantage. Handbook of research on driving industrial competitiveness with innovative design principles
Другие авторы: Farinha Luis M. Carmo,; Raposo Daniel
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Competition.; Industrial productivity — Technological innovations.; Entrepreneurship.; Technological innovations — Economic aspects.; Entrepreneurship; Productivité — Innovations.; Entrepreneuriat.; Innovations — Aspect économique.; entrepreneurs.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1130327386

Разрешенные действия:

pdf/2524314.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2524314.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book focuses on the relationship between innovation and competitiveness in business"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Upstream Industrial Competitiveness and Innovation
  • Chapter 2: Development of Products and Processes Through Technology and Innovative Design Principles
  • Chapter 3: Technological Innovation and Sustainable Development
  • Chapter 4: New Business Ideas Incubation Process
  • Chapter 5: From Identity Into Brand Visual Identity
  • Chapter 6: The Innovative Management of “Made By” and “Made In” as a Factors in Brand Image and Competitiveness in the Fashion Industry
  • Chapter 7: The Role of Design in Strategic Planning to Help Brand Management
  • Chapter 8: Competitor Orientation, Pricing Strategy, and Business Performance
  • Chapter 9: Contemporary Visual Identities
  • Chapter 10: Rhetorical Resources for Innovation in Communication Through the Design of Brand Marks of Corporate Identity
  • Chapter 11: From Smart Concept to Desired Experiences
  • Chapter 12: Portuguese Tourist Signage
  • Chapter 13: The Social, Economic, and Environmental Dimensions of Hotel Sustainability
  • Chapter 14: Design as a Source of Innovation to Establish Circular Models
  • Chapter 15: Enhanced Reconditioning of Heavy-Duty Pulp Industry Equipment
  • Chapter 16: The Designer as a Social Agent and Promoter of Local Memories
  • Chapter 17: The Viability of Heritage Craft in a Global Marketplace
  • Chapter 18: Monsanto GeoHotel Escola
  • Chapter 19: Visual Diagnostic Strategy
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2524314.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2524314.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика