Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Handbook of research on driving industrial competitiveness with innovative design principles
Другие авторы Farinha Luis M. Carmo, ; Raposo Daniel
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Competition. ; Industrial productivity — Technological innovations. ; Entrepreneurship. ; Technological innovations — Economic aspects. ; Entrepreneurship ; Productivité — Innovations. ; Entrepreneuriat. ; Innovations — Aspect économique. ; entrepreneurs. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1130327386
Дата создания записи 09.12.2019

Разрешенные действия

pdf/2524314.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2524314.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book focuses on the relationship between innovation and competitiveness in business"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Upstream Industrial Competitiveness and Innovation
  • Chapter 2: Development of Products and Processes Through Technology and Innovative Design Principles
  • Chapter 3: Technological Innovation and Sustainable Development
  • Chapter 4: New Business Ideas Incubation Process
  • Chapter 5: From Identity Into Brand Visual Identity
  • Chapter 6: The Innovative Management of “Made By” and “Made In” as a Factors in Brand Image and Competitiveness in the Fashion Industry
  • Chapter 7: The Role of Design in Strategic Planning to Help Brand Management
  • Chapter 8: Competitor Orientation, Pricing Strategy, and Business Performance
  • Chapter 9: Contemporary Visual Identities
  • Chapter 10: Rhetorical Resources for Innovation in Communication Through the Design of Brand Marks of Corporate Identity
  • Chapter 11: From Smart Concept to Desired Experiences
  • Chapter 12: Portuguese Tourist Signage
  • Chapter 13: The Social, Economic, and Environmental Dimensions of Hotel Sustainability
  • Chapter 14: Design as a Source of Innovation to Establish Circular Models
  • Chapter 15: Enhanced Reconditioning of Heavy-Duty Pulp Industry Equipment
  • Chapter 16: The Designer as a Social Agent and Promoter of Local Memories
  • Chapter 17: The Viability of Heritage Craft in a Global Marketplace
  • Chapter 18: Monsanto GeoHotel Escola
  • Chapter 19: Visual Diagnostic Strategy
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2524314.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2524314.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика