Детальная информация

Название Advances in business strategy and competitive advantage. — Handbook of research on transmedia storytelling, audience engagement, and business strategies
Другие авторы Hernández-Santaolalla Víctor ; Barrientos Bueno Mónica
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Internet advertising. ; Digital storytelling. ; Marketing — Social aspects. ; Product placement in mass media. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1138996750
Дата создания записи 22.01.2020

Разрешенные действия

pdf/2451182.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2451182.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book provides theoretical, reflective, and empirical perspectives on transmedia storytelling and digital marketing strategies in relation to audience engagement"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: Digital Narratives
    • Chapter 1: The Aesthetic of New Media and Communication Devices in Film and Television Language
    • Chapter 2: Televised Sporting Events
    • Chapter 3: The Mirror Effect and the Transparent City in Audio-Visual Non-Dramatic Fiction
    • Chapter 4: The Handmaid's Tale (2017) or Hulu's Major Investment in Great Storytelling
    • Chapter 5: Audience Engagement and Transmedia Adaptation
    • Chapter 6: Apichatpong Weerasethakul's Primitive as a Model of an Expanded Narrative
    • Chapter 7: Augmented Reality and Franchising
    • Chapter 8: The Poetics of Videogames
    • Chapter 9: An Epistemology of the Event for the Digital Media
  • Section 2: Social Media, Marketing Online, and Digital Promotion Strategies
    • Chapter 10: Symbolic Consumption in the Online World
    • Chapter 11: The Book Trailer as a Publishing House Promotional Tool
    • Chapter 12: The Role of Prosumers in the Interactive and Digital Processes of Public Relations
    • Chapter 13: Lux Radio Theatre
    • Chapter 14: 360° Video as an Opportunity for the Inclusion of Product Placement
    • Chapter 15: Branded Content
    • Chapter 16: An Approach to Motivation Research From Advertising Strategy
  • Section 3: Political Communication
    • Chapter 17: “A Narrative of Impending Tyranny”
    • Chapter 18: The Social Media Politicians
    • Chapter 19: Electoral Propaganda Through Televised Fiction
    • Chapter 20: Post-Truths and Fake News in Disinformation Contexts
    • Chapter 21: The Use and Management of Public Information in Social Media
  • Section 4: Business Models: Netflix as Paradigm
    • Chapter 22: Content Bubbles
    • Chapter 23: Netflix in Spain, Spain in Netflix
    • Chapter 24: An Analysis of Netflix España Campaigns
    • Chapter 25: The Expanded Story From Transmedia as a Business Model
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2451182.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2451182.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика