Таблица | Карточка | RUSMARC | |
Разрешенные действия:
Группа: Анонимные пользователи Сеть: Интернет |
Аннотация
"This book discusses interdisciplinary perspectives in the areas of global tourism and highlights cultural boundaries of strategic knowledge management through case studies"--.
Права на использование объекта хранения
Место доступа | Группа пользователей | Действие | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все | |||||
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ | |||||
Интернет | Анонимные пользователи |
Оглавление
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Tourism, Terrorism, Morality, and Marketing
- Chapter 2: Airbnb as a Tourism Supply Chain Champion for Small Businesses
- Chapter 3: Heritage Consumption in the Neo-Liberal Agenda
- Chapter 4: Destination Attributes and Tourist Satisfaction in Jaipur as a Culture Tourism Destination
- Chapter 5: Problems of Monetary Rewards in Tourist Organizations
- Chapter 6: Regional Food as the Catalyst for Cultural Tourism in India
- Chapter 7: Revenue Management in Portugal
- Chapter 8: The Engineering of Territorial Tourism Study Case of Algeria
- Chapter 9: A Futuristic Approach to Sustainable Tourism Development
- Chapter 10: Monginis
- Chapter 11: Modeling Destination Competitiveness
- Chapter 12: Visitor Perception and Expectation of Heritage Tourism at Mahabalipuram Monuments
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index
Статистика использования
pdf/2508436.pdf
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |
epub/2508436.epub
Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0 Подробная статистика |