Детальная информация

Название Advances in hospitality, tourism, and the services industry book series. — Handbook of research on human capital and people management in the tourism industry
Другие авторы Costa Vânia Gonçalves ; Moura Andreia Antunes ; Mira Maria do Rosário
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Hospitality industry — Personnel management. ; Tourism — Personnel management. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1145899331
Дата создания записи 20.03.2020

Разрешенные действия

pdf/2633134.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2633134.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book examines human resource policies for tourism destinations and explores human capital managerial business approaches in tourism"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Human Capital Management in the Tourism Industry in Portugal
  • Chapter 2: Understanding Human Resources Needs in Tourism
  • Chapter 3: Soft Skills vs. Hard Skills in Tourism
  • Chapter 4: Emotional Labor in the Tourism Industry
  • Chapter 5: Great Expectations
  • Chapter 6: Gender and Tourism
  • Chapter 7: The Impact of Intellectual Capital on Financial Performance of Hotel Companies
  • Chapter 8: A Generations' Perspective on Employer Branding in Tourism
  • Chapter 9: Company Internships
  • Chapter 10: Intangible Cultural Heritage and Management of Educational Tourism
  • Chapter 11: Antecedents and Consequences of Work-Family Conflict in the Hospitality Industry
  • Chapter 12: Blue Economy and Tourism
  • Chapter 13: Designing Entrepreneurial Ecosystems to Support Resource Management in the Tourism Industry
  • Chapter 14: Human Capital in Tourism
  • Chapter 15: Impact of Tacit Knowledge on Tourist Loyalty
  • Chapter 16: New Training Contexts for Geoeducation and Tourism
  • Chapter 17: Overtourism in Coastal Territories in the Perspective of Cruise Tourism
  • Chapter 18: The Role of Nature Sports Guides to Sustainable Local Development
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2633134.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2633134.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика