Детальная информация
Название | Cross-border e-commerce marketing and managing |
---|---|
Другие авторы | Hoque Md. Rakibul, ; Bashaw R. Edward, |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Electronic commerce — Management. ; Internet marketing. ; International trade. ; Electronic commerce — Management ; International trade ; Internet marketing ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1178867938 |
Дата создания записи | 10.07.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2634303.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2634303.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book will broaden the knowledge on the cross-border e-Commerce industry by bringing the findings and discussion on the driving forces, theoretical backgrounds, legal and logistic framework, law and taxation, trends and technology-integration and case studies pertinent to the cross-border e-Commerce industry"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Cross-Border E-Commerce
- Chapter 2: Technologies for Cross-Border E-Commerce
- Chapter 3: Supply Chain in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 4: Cross-Border E-Commerce Payments
- Chapter 5: Cross-Border E-Commerce Security Issues and Protections
- Chapter 6: Marketing and Advertisement in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 7: Global Brand and Global Consumers
- Chapter 8: Digital Marketing
- Chapter 9: Social Network and Social Commerce
- Chapter 10: Managing Human Resources in E-Commerce
- Chapter 11: Big Data, Artificial Intelligence, and the Internet of Things in Cross-Border E-Commerce
- Chapter 12: Cross-Border E-Commerce and Small Medium Enterprises (SMEs)
- Chapter 13: Understanding the Current Research of Cross-Border E-Commerce
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index