Детальная информация

Название: Teaching practices and equitable learning in children's language education
Другие авторы: Giannikas Christina Nicole
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: English language — Study and teaching (Preschool — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Primary — Foreign speakers.; English language — Study and teaching (Secondary — Foreign speakers.; English teachers — Training of.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1202731569

Разрешенные действия:

pdf/2755475.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2755475.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"The edited volume is a collection of research chapters that provide insights in the field of teaching English to children in pre-primary, primary and secondary education, supporting the needs of young learners of any context and background through relevant studies that include sound pedagogical and content knowledge "--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Introducing CLIL Modules to Primary School Learners
  • Chapter 2: The Role of Delayed Output on Second/Foreign Language Pronunciation in Children
  • Chapter 3: Assessing Young Language Learners
  • Chapter 4: Source-Based Writing in Secondary School
  • Chapter 5: Equitable Assessment and Evaluation of Young Language Learners
  • Chapter 6: Breaking the Stereotypes
  • Chapter 7: Enriching Teacher Motivation by Improving Teacher Education
  • Chapter 8: Multisensory Language Teaching
  • Chapter 9: YAITS
  • Chapter 10: The PETaL Approach to Bilingual and Intercultural Education in Early Childhood Education
  • Chapter 11: Craft and Project Work for Young Language Learners
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2755475.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2755475.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика