Детальная информация

Название Teaching practices and equitable learning in children's language education
Другие авторы Giannikas Christina Nicole
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика English language — Study and teaching (Preschool — Foreign speakers. ; English language — Study and teaching (Primary — Foreign speakers. ; English language — Study and teaching (Secondary — Foreign speakers. ; English teachers — Training of. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1202731569
Дата создания записи 14.10.2020

Разрешенные действия

pdf/2755475.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2755475.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"The edited volume is a collection of research chapters that provide insights in the field of teaching English to children in pre-primary, primary and secondary education, supporting the needs of young learners of any context and background through relevant studies that include sound pedagogical and content knowledge "--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: Introducing CLIL Modules to Primary School Learners
  • Chapter 2: The Role of Delayed Output on Second/Foreign Language Pronunciation in Children
  • Chapter 3: Assessing Young Language Learners
  • Chapter 4: Source-Based Writing in Secondary School
  • Chapter 5: Equitable Assessment and Evaluation of Young Language Learners
  • Chapter 6: Breaking the Stereotypes
  • Chapter 7: Enriching Teacher Motivation by Improving Teacher Education
  • Chapter 8: Multisensory Language Teaching
  • Chapter 9: YAITS
  • Chapter 10: The PETaL Approach to Bilingual and Intercultural Education in Early Childhood Education
  • Chapter 11: Craft and Project Work for Young Language Learners
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/2755475.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/2755475.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика