Детальная информация
Название | Teaching practices and equitable learning in children's language education |
---|---|
Другие авторы | Giannikas Christina Nicole |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | English language — Study and teaching (Preschool — Foreign speakers. ; English language — Study and teaching (Primary — Foreign speakers. ; English language — Study and teaching (Secondary — Foreign speakers. ; English teachers — Training of. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1202731569 |
Дата создания записи | 14.10.2020 |
Разрешенные действия
pdf/2755475.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2755475.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"The edited volume is a collection of research chapters that provide insights in the field of teaching English to children in pre-primary, primary and secondary education, supporting the needs of young learners of any context and background through relevant studies that include sound pedagogical and content knowledge "--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Introducing CLIL Modules to Primary School Learners
- Chapter 2: The Role of Delayed Output on Second/Foreign Language Pronunciation in Children
- Chapter 3: Assessing Young Language Learners
- Chapter 4: Source-Based Writing in Secondary School
- Chapter 5: Equitable Assessment and Evaluation of Young Language Learners
- Chapter 6: Breaking the Stereotypes
- Chapter 7: Enriching Teacher Motivation by Improving Teacher Education
- Chapter 8: Multisensory Language Teaching
- Chapter 9: YAITS
- Chapter 10: The PETaL Approach to Bilingual and Intercultural Education in Early Childhood Education
- Chapter 11: Craft and Project Work for Young Language Learners
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index