Детальная информация
Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Blockchain technology and applications for digital marketing |
---|---|
Другие авторы | Bansal Rohit ; Malyadri Pacha ; Singh Amandeep ; Pervez Asif |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Internet marketing. ; Blockchains (Databases) ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1243041257 |
Дата создания записи | 11.03.2021 |
Разрешенные действия
pdf/2956650.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/2956650.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"The main objective of the book is to provide insights on the blockchain technology and its applications in digital marketing to allow professionals and researchers gain comprehensive understanding of how this technology can influence the future of the digital marketing industry"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: Blockchain Technology and Its Brunt on Digital Marketing
- Chapter 2: Applications of Blockchain Technology for Digital Marketing
- Chapter 3: Blockchain Towards Decentralized Digital Marketing
- Chapter 4: AIC Algorithm for Online Purchasing Intention
- Chapter 5: Role of Cryptocurrency in Digital Marketing
- Chapter 6: Blockchain Technology in Tourism Management
- Chapter 7: Developing a Model to Highlight the Relation of Digital Trust With Privacy and Security for the Blockchain Technology
- Chapter 8: Design Family Health Management System Based on Ethereum Blockchain Interaction With MyEtherWallet Using Solidity
- Chapter 9: Investigation on Industry Applications of Blockchain Technology
- Chapter 10: Risk-Resilient Supply Chain Using Blockchain Technology
- Chapter 11: Role of Cryptocurrency in Digital Marketing
- Chapter 12: The Integration of the Blockchain Technology Into Wine Tourism
- Chapter 13: Adoption of Blockchain Technology
- Chapter 14: Impact of Blockchain on E-Commerce
- Chapter 15: Analytical Impact of Technology on the COVID-19 Pandemic
- Chapter 16: Blockchain and the Future of Digital Marketing
- Chapter 17: Motivating Antecedents and Consequences of Blockchain Technology in the Insurance Industry
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index