Детальная информация

Название Advances in medical education, research, and ethics (AMERE) book series. — Handbook of research on updating and innovating health professions education: post-pandemic perspectives
Другие авторы Ford Channing R., ; Garza Kimberly
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Medical education. ; Medicine — Study and teaching. ; Pharmacy — Study and teaching. ; Professional education. ; COVID-19 (Disease) ; Education, Medical — methods ; Education, Pharmacy — methods ; Education, Professional — methods ; COVID-19 ; Education, Medical ; Enseignement médical. ; Médecine — Étude et enseignement. ; Pharmacie — Étude et enseignement. ; COVID-19. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1257315672
Дата создания записи 09.06.2021

Разрешенные действия

pdf/3032197.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3032197.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the impact a global pandemic has made on health professions education, specifically lessons learned and best practices and highlights the adoption and implementation of technology as a result of COVID-19 that have produced innovative and exciting changes in the way we prepare our learners for practice"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • List of Contributors
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Chapter 1: Supporting Diversity and Inclusiveness Amid a Changing Academic Landscape
  • Chapter 2: Interprofessional Education
  • Chapter 3: Thriving in the Post-Pandemic Classroom
  • Chapter 4: Creative Solutions for Today's Students
  • Chapter 5: Reshaping Pharmacy and Allied Health Education for a Post-Pandemic World Using Kotter's Change Model
  • Chapter 6: Course Model Redesign for Continuity of Instruction
  • Chapter 7: Navigating Performance-Based Assessments in Unprecedented Times
  • Chapter 8: Nursing Education Innovations and Obstacles During COVID-19
  • Chapter 9: Administering Interactive Simulations to Supplement Traditional Clinical Placements
  • Chapter 10: Adapting Interprofessional Acute Care Simulations to a Virtual Platform
  • Chapter 11: Innovative Adaptation of Training and Technical Assistance
  • Chapter 12: Clinical Skills Development in the Virtual Learning Environment
  • Chapter 13: Got Skills?
  • Chapter 14: Lessons Learned From the COVID-19 Pandemic and the Implications for Pharmaceutical Graduate Education and Research
  • Chapter 15: Exposing Learners to Practice
  • Chapter 16: Challenges in Pharmacy Education With Limited Resources During COVID-19
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3032197.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3032197.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика