Детальная информация

Название Advances in electronic commerce series. — Moving businesses online and embracing e-commerce: impact and opportunities caused by COVID-19
Другие авторы Semerádová Tereza ; Weinlich Petr
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Electronic commerce. ; Information technology — Management. ; Organizational change. ; Strategic planning. ; COVID-19 (Disease) — Economic aspects. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1260169240
Дата создания записи 02.07.2021

Разрешенные действия

pdf/3097370.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3097370.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This publication analyzes the impacts of COVID-19 related restrictions on the business models of enterprises affected by these restrictions, putting an emphasis on the transformational changes induced by the accelerated adoption of Internet technologies and transition to e-commerce based business models"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Introduction
  • Chapter 1: Surviving Disruption and Uncertainty Through Digital Transformation
  • Chapter 2: Changes in Grocery Shopping Patterns Due to COVID-19
  • Chapter 3: Moving the Tourism Industry to Online Marketing and Sales
  • Chapter 4: The Transition of the Pharmaceutical Sector Marketing Activities
  • Chapter 5: The Place of Virtual Reality in E-Retail
  • Chapter 6: The Effects of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Perceived Value Dimensions
  • Chapter 7: Factors Leading to Increased Online Engagement
  • Chapter 8: A Conceptual Model of Drivers of Online Brand Engagement
  • Chapter 9: Adoption of Online Advertising by Small and Medium Enterprises
  • Chapter 10: Advertising in the Age of Ad-Blockers
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3097370.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3097370.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика