Детальная информация
Название | Advances in electronic commerce series. — Moving businesses online and embracing e-commerce: impact and opportunities caused by COVID-19 |
---|---|
Другие авторы | Semerádová Tereza ; Weinlich Petr |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Electronic commerce. ; Information technology — Management. ; Organizational change. ; Strategic planning. ; COVID-19 (Disease) — Economic aspects. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1260169240 |
Дата создания записи | 02.07.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3097370.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3097370.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This publication analyzes the impacts of COVID-19 related restrictions on the business models of enterprises affected by these restrictions, putting an emphasis on the transformational changes induced by the accelerated adoption of Internet technologies and transition to e-commerce based business models"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Introduction
- Chapter 1: Surviving Disruption and Uncertainty Through Digital Transformation
- Chapter 2: Changes in Grocery Shopping Patterns Due to COVID-19
- Chapter 3: Moving the Tourism Industry to Online Marketing and Sales
- Chapter 4: The Transition of the Pharmaceutical Sector Marketing Activities
- Chapter 5: The Place of Virtual Reality in E-Retail
- Chapter 6: The Effects of Customer Relationship Management (CRM) and Customer Perceived Value Dimensions
- Chapter 7: Factors Leading to Increased Online Engagement
- Chapter 8: A Conceptual Model of Drivers of Online Brand Engagement
- Chapter 9: Adoption of Online Advertising by Small and Medium Enterprises
- Chapter 10: Advertising in the Age of Ad-Blockers
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index