Детальная информация
Название | Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Key factors and use cases of servant leadership driving organizational performance |
---|---|
Другие авторы | Pressentin Maria |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Servant leadership. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1261775735 |
Дата создания записи | 13.07.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3124126.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3124126.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book provide findings and recommendations to support practical application of servant leadership theory for the 21st Century economy, leveraging a multi-regional context, with the goal of developing cohesive high performing teams, purposeful and engaging environments, build trust and organization vitality"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Quotes and Testimonials
- Dedication
- Editorial Advisory Board and List of Reviewers
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: To Serve, and to Be Served
- Chapter 2: Genuine Servant Leadership (GSL) Impacting Employee Motivation and Work Intentions
- Chapter 3: Winning Together
- Chapter 4: Impact of Servant Leadership on the Development of Change-Oriented Citizenship Behavior
- Chapter 5: Servant Leadership Styles as a Challenge to Develop Innovation in Resilient Environments
- Chapter 6: Mapping the Knowledge
- Chapter 7: Servant Leadership and the Spirituality of Music in Crisis Management
- Chapter 8: Leadership Styles for a Hybrid Work Model With a Focus on Servant Leadership
- Chapter 9: Organization, Information, and Human Capital
- Chapter 10: Servant Leadership as a Conduit Towards Mission-Centric Sustainability in Emerging Market Social Enterprises
- Chapter 11: Servant and Shepherd Leadership in Higher Education
- Chapter 12: Hallmark of Robustness in Frugal Management Techniques
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index