Детальная информация
Название | Advances in higher education and professional development (AHEPD) book series. — Training engineering students for modern technological advancement |
---|---|
Другие авторы | Alves Anabela ; Hattum-Janssen Natascha van |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Engineering — Study and teaching. ; Ingénierie — Étude et enseignement. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1267403698 |
Дата создания записи | 07.07.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3106972.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3106972.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book looks at the role of engineering teachers in preparing the next generation of engineers by presenting perspectives on and active learning methods for engineering education for a future generation of engineers"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Editorial Advisory Board
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Acknowledgment
- Chapter 1: Project-Based Learning in Chemical Engineering
- Chapter 2: A Soft Skills Experiment in an Industrial Engineering and Management Academic Course
- Chapter 3: Mechanical Engineering Students Project-Based Learning in OUAS
- Chapter 4: Influence of Game-Based Methods in Developing Engineering Competences
- Chapter 5: A Scrum-Based Classroom Model for Learning Project Management
- Chapter 6: Contribution of Project-Based Learning on Social Skills Development
- Chapter 7: Project-Based Learning Application in Higher Education
- Chapter 8: Training Graduated Students in an Industrial Context of a Retail Company
- Chapter 9: Teaching Circular Economy and Lean Management in a Learning Factory
- Chapter 10: Graduate Lean Leadership Education
- Chapter 11: The Challenges of Industrial Engineer Management Skills in Industry 4.0
- Chapter 12: Team Teaching in PBL
- Chapter 13: i9MASKS Project
- Chapter 14: COVID-19 Pandemic Effects on Brazilian Postgraduate Research
- Chapter 15: Digital Competencies and Transformation in Higher Education
- Chapter 16: Information and Communication Technologies in the Educational Process
- Chapter 17: Influence of E-Learning and Project-Based Learning on Engineering Education
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index