Детальная информация
Название | Advances in religious and cultural studies (ARCS) book series. — Global and transformative approaches toward linguistic diversity |
---|---|
Другие авторы | DeCapua Sarah ; Hanci-Azizoglu Eda |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Language and education. ; Multilingual education. ; English language — Variation. ; Enseignement multilingue. ; Anglais (Langue) — Variation. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1269625437 |
Дата создания записи | 28.09.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3324966.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3324966.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"A world of diversity brings along the necessity for multilingual perspectives that can create a serious challenge at school for students, classmates, and teachers, discussing multilingualism and dialectical varieties of English, and how language varieties affect approaches to pedagogy"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Foreword
- Preface
- Section 1: Language Studies
- Chapter 1: Bilinguals' Semantic Transfer Across Languages
- Chapter 2: Linguistic Errors Across Languages
- Chapter 3: Translanguaging as an Enactment of “Changjinglu” With a Chinese Satellite Baby in a Head Start Classroom
- Chapter 4: Linguistic Liberation
- Chapter 5: Linguistic Diversity
- Chapter 6: Cultural Diversity and Critical Cultural Awareness
- Chapter 7: Multilingualism in Minority Groups
- Section 2: Language Pedagogy
- Chapter 8: Linguistic Diversity in the Global Classroom Both Fact and Fiction
- Chapter 9: Embracing Grammatical Diversity Among Multilingual Language Learners Across the Disciplines
- Chapter 10: Linguistic Diversity in Language Teacher Education
- Chapter 11: (Not) Lost in Translation
- Chapter 12: Linguistic Diversity in Freshman Composition Courses
- Chapter 13: Replacing the “Melting Pot” With a “Colorful Mixed Salad” in the Language Classroom
- Chapter 14: ESL Students' Perceptions of Linguistically Diverse English Language Teachers in English-Speaking Countries
- Chapter 15: Teaching Refugee and Immigrant Adults
- Chapter 16: Affordances and Challenges of Translanguaging Pedagogy for In-Service Content Area Teachers
- Chapter 17: Culturally-Effective Responsive Teaching in English Language Learners' Literature Classes
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index