Детальная информация
Название | De Gruyter studies in tourism ;. — Organizational learning in tourism and hospitality crisis management. — v. 8. |
---|---|
Другие авторы | Ghaderi Zahed ; Paraskevas Alexandros |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Tourism — Management. ; Crisis management. ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1286628442 |
Дата создания записи | 29.11.2021 |
Разрешенные действия
pdf/3102554.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3102554.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Contents
- 1 Introduction
- 2 Organizational learning in tourism crisis management: An experience from Malaysia
- 3 Crisis knowledge in tourism: Types, flows, and governance
- 4 COVID-19 impact on the human aspect of organizational culture and learning: The case of the Greek hospitality industry
- 5 Learning from a cascading crisis: A framework for crisis learning stewardship
- 6 An organizational learning model for crisis management in tourism and hospitality
- 7 Foresight thinking and organizational learning: Scenario planning as a DMO crisis management tool
- 8 Barriers to organizational learning: The case of Mexico and COVID-19
- 9 Institutionalization of organizational learning frameworks in tourism crisis management
- 10 Crisis and organizational learning: The hidden links between aviation and hospitality industry
- 11 Crisis management and organizational learning: The case of Denizli’s hotels
- 12 Revisiting tourism crisis management practice: Learning from COVID-19 in Spain
- 13 Crisis communication and organizational learning: A case study of the 2010 New York city bed bug crisis
- 14 Tourism supply chain knowledge management in the pandemic era
- 15 Conclusion
- Contributors
- Index