Детальная информация

Название De Gruyter studies in tourism ;. — Organizational learning in tourism and hospitality crisis management. — v. 8.
Другие авторы Ghaderi Zahed ; Paraskevas Alexandros
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Tourism — Management. ; Crisis management. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1286628442
Дата создания записи 29.11.2021

Разрешенные действия

pdf/3102554.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3102554.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет
Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Contents
  • 1 Introduction
  • 2 Organizational learning in tourism crisis management: An experience from Malaysia
  • 3 Crisis knowledge in tourism: Types, flows, and governance
  • 4 COVID-19 impact on the human aspect of organizational culture and learning: The case of the Greek hospitality industry
  • 5 Learning from a cascading crisis: A framework for crisis learning stewardship
  • 6 An organizational learning model for crisis management in tourism and hospitality
  • 7 Foresight thinking and organizational learning: Scenario planning as a DMO crisis management tool
  • 8 Barriers to organizational learning: The case of Mexico and COVID-19
  • 9 Institutionalization of organizational learning frameworks in tourism crisis management
  • 10 Crisis and organizational learning: The hidden links between aviation and hospitality industry
  • 11 Crisis management and organizational learning: The case of Denizli’s hotels
  • 12 Revisiting tourism crisis management practice: Learning from COVID-19 in Spain
  • 13 Crisis communication and organizational learning: A case study of the 2010 New York city bed bug crisis
  • 14 Tourism supply chain knowledge management in the pandemic era
  • 15 Conclusion
  • Contributors
  • Index
pdf/3102554.pdf

Количество обращений: 1 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3102554.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика