Детальная информация

Название Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series. — Examining a new automobile global manufacturing system
Авторы Amasaka Kakuro
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Automobile industry and trade — Management. ; Offshore assembly industry. ; Globalization — Economic aspects. ; Automobiles — Industrie et commerce — Gestion. ; Mondialisation. ; globalism. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1293449440
Дата создания записи 19.01.2022

Разрешенные действия

pdf/3282526.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3282526.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"In this book, the author predicts the form of next generation automobile manufacturing, presenting a "New Automobile Global Manufacturing System" (NAGMS) that contains the hardware system with five core elements - "TDS, TPS, TMS, TIS and TJS" (Total Development System, Total Production System, Total Marketing System, Total Intelligence Management System and Total Job Quality Management System) for transforming management technology into automobile management strategy-Surpassing JIT"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Section 1: A New Automobile Global Manufacturing System
    • Chapter 1: Introduction
    • Chapter 2: Today's Global Manufacturing Issues
    • Chapter 3: Foundation of the Toyota Production System
    • Chapter 4: Importance of Japan's Global Manufacturing Strategies 21C
    • Chapter 5: Establishment of a New Japan Model Using Total Linkage of TDS, TPS, TMS, TIS, and TJS
    • Chapter 6: Creation of a New Japan Automobile Global Manufacturing Model Using Advanced TDS, TPS, TMS, TIS, and TJS
    • Chapter 7: Evolution of the Japan Automobile Manufacturing Foundation Using Dual Global Engineering Model
  • Section 2: Expanding Japanese Automobile Uniform Quality and Production at Optimum Locations Through SCM Strategy in the World
    • Chapter 8: Strategic Stratified Task Team Model for Innovating Business Processes
    • Chapter 9: Total Quality Assurance Networking Model for New Defect Prevention Techniques
    • Chapter 10: Partnering Performance Measurement Model for Automobile Assembly Makers and Suppliers
    • Chapter 11: New Global Partnering Production Model for Expanding Overseas Manufacturing Strategies
  • Section 3: Development of Automobile Simultaneous QCD Fulfilment for Customer Value Creation
    • Chapter 12: Strategic Quality Management-Performance Measurement Model for QCD Strategy
    • Chapter 13: Automobile Exterior Design Model Using Customer Science Principles
    • Chapter 14: Automobile Optimal Product Design Model
    • Chapter 15: Strategic Development of Automobile New Manufacturing Management Technology
    • Chapter 16: Developing New Japan Marketing Management Model for Customer Creation
  • Section 4: Example Applications
    • Chapter 17: Strategic Patent Value Appraisal Model to Strengthen Corporate Technological Strategies
    • Chapter 18: Automobile Exterior Color Design Development Model
    • Chapter 19: Robot Reliability Design and Improvement Method Using Advanced TPS
    • Chapter 20: Body Auto Fitting Model “BAFM”
    • Chapter 21: Comparing Experienced and Inexperienced Machine Workers
    • Chapter 22: CS and CL for Boosting Marketing Effectiveness to Strengthen Japanese Auto-Dealerships
    • Chapter 23: Scientific Mixed Media Model Developing NJ-MMM for Boosting Auto-Dealer Visits
    • Chapter 24: Conclusion
  • Appendix
  • About the Author
  • Index
pdf/3282526.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3282526.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика