Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
Другие авторы Kaur Jasmine ; Jindal Priya ; Singh Amandeep
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Internet marketing. ; Marketing — Technological innovations. ; Customer relations. ; Marketing sur Internet. ; Marketing — Innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1300754324
Дата создания записи 23.02.2022

Разрешенные действия

pdf/3312741.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3312741.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: People-Based Interaction in Modern Marketing
  • Chapter 2: Sentiment Analysis and Review Rating Prediction of the Users of Bangladeshi Shopping Apps
  • Chapter 3: Marketing in a Pandemic
  • Chapter 4: Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in the Pandemic
  • Chapter 5: Neuromarketing
  • Chapter 6: Role of Blockchain and Data Visualisation in Advertisement Lead Purchase Across Social Media
  • Chapter 7: Demystifying the Role of Neuromarketing in Creating Value for the Marketers
  • Chapter 8: Developing Customer Engagement Through Artificial Intelligence Tools
  • Chapter 9: Blockchain Technology
  • Chapter 10: Neuromarketing Approach
  • Chapter 11: An Assessment of Blockchain and Artificial Intelligence as Transformational Technologies in Marketing
  • Chapter 12: Marketing Strategies in the Era of COVID-19
  • Chapter 13: An Experimental Investigation of Customer Engagement in Indian Retail Banking
  • Chapter 14: Machine Learning and Artificial Intelligence
  • Chapter 15: A Bibliometric Analysis of Green Tourism Based on the Scopus Platform
  • Chapter 16: Demystifying Neuromarketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3312741.pdf

Количество обращений: 2 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3312741.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика