Детальная информация

Название Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
Другие авторы Kaur Jasmine ; Jindal Priya ; Singh Amandeep
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Internet marketing. ; Marketing — Technological innovations. ; Customer relations. ; Marketing sur Internet. ; Marketing — Innovations. ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Тип файла PDF
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1300754324
Дата создания записи 23.02.2022

Разрешенные действия

pdf/3312741.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3312741.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: People-Based Interaction in Modern Marketing
  • Chapter 2: Sentiment Analysis and Review Rating Prediction of the Users of Bangladeshi Shopping Apps
  • Chapter 3: Marketing in a Pandemic
  • Chapter 4: Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in the Pandemic
  • Chapter 5: Neuromarketing
  • Chapter 6: Role of Blockchain and Data Visualisation in Advertisement Lead Purchase Across Social Media
  • Chapter 7: Demystifying the Role of Neuromarketing in Creating Value for the Marketers
  • Chapter 8: Developing Customer Engagement Through Artificial Intelligence Tools
  • Chapter 9: Blockchain Technology
  • Chapter 10: Neuromarketing Approach
  • Chapter 11: An Assessment of Blockchain and Artificial Intelligence as Transformational Technologies in Marketing
  • Chapter 12: Marketing Strategies in the Era of COVID-19
  • Chapter 13: An Experimental Investigation of Customer Engagement in Indian Retail Banking
  • Chapter 14: Machine Learning and Artificial Intelligence
  • Chapter 15: A Bibliometric Analysis of Green Tourism Based on the Scopus Platform
  • Chapter 16: Demystifying Neuromarketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index
pdf/3312741.pdf

Количество обращений: 2 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/3312741.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика