Детальная информация
Название | Curriculum development for medical education: a six-step approach. — Fourth edition. |
---|---|
Другие авторы | Thomas Patricia A. ; Kern David E., ; Hughes Mark T., ; Tackett Sean A., ; Chen Belinda Y., |
Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
Тематика | Curriculum planning. ; Medical education — Curricula ; Medicine — Study and teaching. ; Curriculum ; Education, Medical ; EBSCO eBooks |
Тип документа | Другой |
Тип файла | |
Язык | Английский |
Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Ключ записи | on1327993855 |
Дата создания записи | 10.06.2022 |
Разрешенные действия
pdf/3150784.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
---|---|---|
epub/3150784.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
Группа | Анонимные пользователи |
---|---|
Сеть | Интернет |
"This book presents a practical framework for the development, implementation, and dissemination of quality health professions curricula. The book is intended for faculty and others who, while content experts, may not have a background in education or implementation science but have an interest or responsibility as educators in their discipline"--.
Место доступа | Группа пользователей | Действие |
---|---|---|
Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Half Title
- Title
- Copyright
- Dedication
- Contents
- Preface
- List of Contributors
- Introduction
- One: Overview: A Six-Step Approach to Curriculum Development
- Two: Step 1: Problem Identification and General Needs Assessment
- Three: Step 2: Targeted Needs Assessment
- Four: Step 3: Goals and Objectives
- Five: Step 4: Educational Strategies
- Six: Step 5: Implementation
- Seven: Step 6: Evaluation and Feedback
- Eight: Curriculum Maintenance and Enhancement
- Nine: Dissemination
- Ten: Curriculum Development for Larger Programs
- Eleven: Curricula That Address Community Needs and Health Equity
- Appendix A: Example Curricula
- Topics in Interdisciplinary Medicine: High-Value Health Care
- Neurology Graduate Training Program in Zambia
- The Kennedy Krieger Curriculum: Equipping Frontline Clinicians to Improve Care for Children with Behavioral, Emotional, and Developmental Disorders
- Appendix B: Curricular, Faculty Development, and Funding Resources
- Index
- A
- B
- C
- D
- E
- F
- G
- H
- I
- J
- K
- L
- M
- N
- O
- P
- Q
- R
- S
- T
- U
- V
- W
- Z