Детальная информация

Название: Practical guides for librarians ;. Intentional marketing: a practical guide for librarians. — 51.
Авторы: Ottolenghi Carol
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Libraries — Marketing.; Libraries.; Marketing.; Libraries; Marketing; Bibliothèques.; libraries (buildings); LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES — Library & Information Science — General.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1047525740

Разрешенные действия:

pdf/1858176.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1858176.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"User-friendly, cost-conscious, and filled with examples from libraries of all types, Intentional Marketing: A Practical Guide for Librarians helps you maximize the return on your marketing investment (ROMI) by showing ways to combine marketing theory with in-house data, creating a global strategy that will drive all of your library marketing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Contents
  • Illustrations
  • Snapshots
  • Preface
  • CHAPTER 1: Intentional Marketing and Your Library
  • CHAPTER 2: Cultivating Your Library’s #1 Stakeholder Group and Marketing Force
  • CHAPTER 3: Adopt and Adapt: Marketing Ideas Come from Everywhere
  • CHAPTER 4: Artifacts Are Not Just for Archeologists
  • CHAPTER 5: Branding, Social Media, and Communications Best Practices
  • CHAPTER 6: Content Is King! (And Not Just in Social Media)
  • CHAPTER 7: Digitizing with Intent
  • CHAPTER 8: Using Displays and Exhibits to Strut Your (Library’s) Stuff
  • CHAPTER 9: Outreach Is Just Getting into Their Space
  • CHAPTER 10: Programming to Market
  • CHAPTER 11: Spreading the Word Intentionally: Word-of-Mouth Marketing
  • APPENDIX A: What Exactly Are You Marketing? Defining Your Library
  • APPENDIX B: Who Is “Buying” Your Library? Defining Your Stakeholders
  • APPENDIX C: Strategic Plans
  • APPENDIX D: Marketing Plans and the Intentional Marketing Initiative Shortcut
  • APPENDIX E: Sample Exhibit and Display Policy
  • Index

Статистика использования

pdf/1858176.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/1858176.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика