Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Strategies and tools for managing connected consumers / [edited by] Ree C. Ho. — 1 online resource. — (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services (AMCRMES) Book Series). — "Premier reference source". — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/2216943.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/2216943.epub>. — Текст: электронный
Период | Чтение | Печать | Копирование | Открытие | Итого |
---|---|---|---|---|---|
Вчера | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Последние 30 дней | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Последние 365 дней | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
За все время | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |