Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Digital marketing strategies for tourism, hospitality, and airline industries
Другие авторы: Santos Jose Duarte; Silva Oscar Lima
Организация: IGI Global,
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Telemarketing.; Tourism — Technological innovations.; Hospitality industry — Technological innovations.; Airlines — Technological innovations.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1112164378

Разрешенные действия:

pdf/2227879.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2227879.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

""This book examines the influence digital marketing on the consumer relationship in the fields of tourism, hospitality. and airline industries"--Provided by publisher"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: The Digital Tourism Business
  • Chapter 2: Traveler Decision Making in Online vs. Offline Buying Behavior
  • Chapter 3: The Role of Digital Marketing and Online Relationship Quality in Social Tourism
  • Chapter 4: Digital Marketing Strategies for Accessible Tourism
  • Chapter 5: Photographic Image, Credibility, and Consumption of Tourism in the Digital Era
  • Chapter 6: Mobile Technology Acceptance Among Turkish Travelers
  • Chapter 7: Cloud Computing in Tourism
  • Chapter 8: Management and Implications of Daily Deal Promotions in the Hospitality Industry
  • Chapter 9: Analysis of the Vision and Mission Statements in the Websites
  • Chapter 10: Building the Friendly Airline Brand
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2227879.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2227879.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика