Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Insights, innovation, and analytics for optimal customer engagement / [edited by] Samala Nagaraj. — 1 online resource (334 pages). — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — "Premier reference source"--Cover. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/2760339.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/2760339.epub>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Вчера
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 30 дней
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 365 дней
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
За все время
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|