Детальная информация

Название Managing diversity, innovation, and infrastructure in digital business
Другие авторы Ray Nilanjan
Коллекция Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция
Тематика Information technology — Economic aspects. ; Information technology — Social aspects. ; BUSINESS & ECONOMICS / Industrial Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management ; BUSINESS & ECONOMICS / Management Science ; BUSINESS & ECONOMICS / Organizational Behavior ; EBSCO eBooks
Тип документа Другой
Язык Английский
Права доступа Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи on1055656118
Дата создания записи 04.10.2018

Разрешенные действия

pdf/1906727.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/1906727.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Группа Анонимные пользователи
Сеть Интернет

"This book presents a variety of practical applications, tools, skills, practices, models, approaches, and strategies that are proving themselves in practice-demonstrating effectiveness with managing diversity and innovation. It also shares a different pattern of research work that will provide a platform for new avenues in overall infrastructure, socioeconomic conditions, and modern tourism business infrastructure"--.

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ
Прочитать Печать Загрузить
Интернет Анонимные пользователи
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Editorial Advisory Board
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Firm's Competitive Growth in the Social Media Age
  • Chapter 2: Digital Marketing and Service Industry
  • Chapter 3: Electronic Word of Mouth (eWOM) Strategies to Manage Innovation and Digital Business Model
  • Chapter 4: E-WOM as a New Paradigm in the Consumer Decision-Making Process
  • Chapter 5: Investigating the Factors for Predictive Marketing Implementation in Algerian Organizations
  • Chapter 6: Managerial Perspectives on Willingness to Pay for Green Marketing
  • Chapter 7: Marketing and Technologies Platforms in Smart F-Store
  • Chapter 8: Value-Added Crowdsourcing
  • Chapter 9: The Dynamics of Resistance to Brand Switching in the Smartphones Industry
  • Compilation of References
  • Related References
  • Index
pdf/1906727.pdf

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика

epub/1906727.epub

Количество обращений: 0 
За последние 30 дней: 0

Подробная статистика