Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Emotional, sensory, and social dimensions of consumer buying behavior
Другие авторы: Soares Ana Maria; Elmashhara Maher Georges
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Consumer behavior.; Retail trade.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1117310824

Разрешенные действия:

pdf/2376132.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2376132.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the importance of the emotional side of shopping and discusses shopper behavior influences in a highly competitive, changing, and challenging retail industry"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Section 1: In-Store Experience
    • Chapter 1: Ambient Encounters in Retail “Discounters”
    • Chapter 2: An Eye Tracking Study of the Effect of Sensory and Price In-Store Displays
    • Chapter 3: The Sensory Dimension of Sustainable Retailing
    • Chapter 4: Emotion Tracking
    • Chapter 5: Experiential Marketing
    • Chapter 6: Future Research Directions in Sensory Marketing
  • Section 2: Online Experience
    • Chapter 7: Can Virtual Customer Service Agents Improve Consumers' Online Experiences?
    • Chapter 8: Did You Read the Customer Reviews Before Shopping?
    • Chapter 9: The Role of Social Commerce Components on the Consumer Decision-Making Process
    • Chapter 10: Tactile Sensations in E-Retailing
  • Section 3: Other Experiences
    • Chapter 11: Sophisticated Segments of the Market
    • Chapter 12: Food Retail in the Rural Periphery Using the Example of Germany
    • Chapter 13: Consumer Emotions Research in Luxury Contexts in Emerging Economies
    • Chapter 14: Cause-Related Marketing and Consumer Buying Behavior
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2376132.pdf

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2376132.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика