Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. New techniques for brand management in the healthcare sector
Другие авторы: Borges Ana Pinto
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Medical care — Marketing.; Branding (Marketing); Medical tourism — Marketing.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1130383053

Разрешенные действия:

pdf/2716635.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/2716635.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the diffusion of new marketing knowledge, tendencies, and qualitative and quantitative methods for brand management in the private, public, and social health sectors and examines the movement from healthcare as a priceless commodity to one that can be, and is, commodified"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Foreword
  • Preface
  • Acknowledgment
  • Chapter 1: Role of Social Media in Hospital Branding
  • Chapter 2: Hospitals as Social Brands
  • Chapter 3: Branding and Marketing in the Pharmaceutical Industry
  • Chapter 4: Pharmaceutical Promotion
  • Chapter 5: Going for Silver-Senior Consumers' Reviews of Medical Tourism
  • Chapter 6: Medical Tourism
  • Chapter 7: The Importance of Happiness and Well-Being Experience in Health
  • Chapter 8: Understanding the Brand Management and Rebranding Processes in Specific Contexts of Medical Tourism
  • Chapter 9: The Brand NHS
  • Chapter 10: A New Customer Brand Engagement Framework in Social Media
  • Chapter 11: Consumer Decision Making From a Beloved Brand
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/2716635.pdf

stat Количество обращений: 4
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/2716635.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика