Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0 / Jasmine Kaur, Priya Jindal, Amandeep Singh. — 1 online resource (xxv, 327 pages) : illustrations (some color), color map. — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/3312741.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/3312741.epub>. — Текст: электронный
Период
|
Чтение
|
Печать
|
Копирование
|
Открытие
|
Итого
|
Вчера
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 30 дней
|
0
|
0
|
0
|
0
|
0
|
Последние 365 дней
|
2
|
0
|
0
|
0
|
2
|
За все время
|
2
|
0
|
0
|
0
|
2
|