Детальная информация
| Название | Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0 |
|---|---|
| Другие авторы | Kaur Jasmine ; Jindal Priya ; Singh Amandeep |
| Коллекция | Электронные книги зарубежных издательств ; Общая коллекция |
| Тематика | Internet marketing. ; Marketing — Technological innovations. ; Customer relations. ; Marketing sur Internet. ; Marketing — Innovations. ; EBSCO eBooks |
| Тип документа | Другой |
| Тип файла | |
| Язык | Английский |
| Права доступа | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
| Ключ записи | on1300754324 |
| Дата создания записи | 23.02.2022 |
Разрешенные действия
| pdf/3312741.pdf | – |
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
|---|---|---|
| epub/3312741.epub | – |
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
|
| Группа | Анонимные пользователи |
|---|---|
| Сеть | Интернет |
"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing"--.
| Место доступа | Группа пользователей | Действие |
|---|---|---|
| Локальная сеть ИБК СПбПУ | Все |
|
| Интернет | Авторизованные пользователи СПбПУ |
|
| Интернет | Анонимные пользователи |
|
- Cover
- Title Page
- Copyright Page
- Book Series
- Table of Contents
- Detailed Table of Contents
- Preface
- Chapter 1: People-Based Interaction in Modern Marketing
- Chapter 2: Sentiment Analysis and Review Rating Prediction of the Users of Bangladeshi Shopping Apps
- Chapter 3: Marketing in a Pandemic
- Chapter 4: Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in the Pandemic
- Chapter 5: Neuromarketing
- Chapter 6: Role of Blockchain and Data Visualisation in Advertisement Lead Purchase Across Social Media
- Chapter 7: Demystifying the Role of Neuromarketing in Creating Value for the Marketers
- Chapter 8: Developing Customer Engagement Through Artificial Intelligence Tools
- Chapter 9: Blockchain Technology
- Chapter 10: Neuromarketing Approach
- Chapter 11: An Assessment of Blockchain and Artificial Intelligence as Transformational Technologies in Marketing
- Chapter 12: Marketing Strategies in the Era of COVID-19
- Chapter 13: An Experimental Investigation of Customer Engagement in Indian Retail Banking
- Chapter 14: Machine Learning and Artificial Intelligence
- Chapter 15: A Bibliometric Analysis of Green Tourism Based on the Scopus Platform
- Chapter 16: Demystifying Neuromarketing
- Compilation of References
- About the Contributors
- Index