Детальная информация

Название: Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
Другие авторы: Kaur Jasmine; Jindal Priya; Singh Amandeep
Коллекция: Электронные книги зарубежных издательств; Общая коллекция
Тематика: Internet marketing.; Marketing — Technological innovations.; Customer relations.; Marketing sur Internet.; Marketing — Innovations.; EBSCO eBooks
Тип документа: Другой
Тип файла: PDF
Язык: Английский
Права доступа: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Ключ записи: on1300754324

Разрешенные действия:

pdf/3312741.pdf
Действие 'Прочитать' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети
epub/3312741.epub
Действие 'Загрузить' будет доступно, если вы выполните вход в систему или будете работать с сайтом на компьютере в другой сети

Группа: Анонимные пользователи

Сеть: Интернет

Аннотация

"This book explores the changes in modern marketing that is leveraging the unique capabilities of new interactive media to create a new form of interactions and transaction between consumers and marketers, and satisfy the needs of the marketing"--.

Права на использование объекта хранения

Место доступа Группа пользователей Действие
Локальная сеть ИБК СПбПУ Все Прочитать Печать Загрузить
Интернет Авторизованные пользователи СПбПУ Прочитать Печать Загрузить
-> Интернет Анонимные пользователи

Оглавление

  • Cover
  • Title Page
  • Copyright Page
  • Book Series
  • Table of Contents
  • Detailed Table of Contents
  • Preface
  • Chapter 1: People-Based Interaction in Modern Marketing
  • Chapter 2: Sentiment Analysis and Review Rating Prediction of the Users of Bangladeshi Shopping Apps
  • Chapter 3: Marketing in a Pandemic
  • Chapter 4: Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in the Pandemic
  • Chapter 5: Neuromarketing
  • Chapter 6: Role of Blockchain and Data Visualisation in Advertisement Lead Purchase Across Social Media
  • Chapter 7: Demystifying the Role of Neuromarketing in Creating Value for the Marketers
  • Chapter 8: Developing Customer Engagement Through Artificial Intelligence Tools
  • Chapter 9: Blockchain Technology
  • Chapter 10: Neuromarketing Approach
  • Chapter 11: An Assessment of Blockchain and Artificial Intelligence as Transformational Technologies in Marketing
  • Chapter 12: Marketing Strategies in the Era of COVID-19
  • Chapter 13: An Experimental Investigation of Customer Engagement in Indian Retail Banking
  • Chapter 14: Machine Learning and Artificial Intelligence
  • Chapter 15: A Bibliometric Analysis of Green Tourism Based on the Scopus Platform
  • Chapter 16: Demystifying Neuromarketing
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index

Статистика использования

pdf/3312741.pdf

stat Количество обращений: 2
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика

epub/3312741.epub

stat Количество обращений: 0
За последние 30 дней: 0
Подробная статистика