Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series. — Текст: электронный.
Social customer relationship management (Social-CRM) in the era of Web 4.0 / [edited by] Nedra Bahri Ammari. — 1 online resource (xxi, 317 pages) : illustrations (some color). — (Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series). — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование). — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/pdf/3320907.pdf>. — <URL:https://elib.spbstu.ru/ebsco/epub/3320907.epub>. — Текст: электронный
Период | Чтение | Печать | Копирование | Открытие | Итого | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Год 2024 | Квартал 2 | Апрель | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Май | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Июнь | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Квартал 3 | Июль | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Август | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Сентябрь | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
Квартал 4 | Октябрь | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Всего | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 |