Mode: For a past period of time For all time by years For all time by quarters For all time by months |
Шарков, Ф. И. Интегрированные коммуникации: реклама, паблик рилейшнз, брендинг: учебное пособие / Ф. И. Шарков. — 2-е изд., стер. — Москва: Дашков и К, 2020. — 322 с. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение). — <URL:https://ibooks.ru/reading.php?short=1&productid=378592>. — <URL:https://ibooks.ru/resize/w188/images/T/9785394035197.jpg>. — Текст: электронный
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2022 | 0 | 0 | 0 | 6 | 6 |
Year 2023 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 |
Year 2024 | 0 | 0 | 0 | 8 | 8 |
Total | 0 | 0 | 0 | 22 | 22 |