Dühring, Lisa. — Reassessing the relationship between marketing and public relations [Электронный ресурс]: new perspectives from the philosophy of science and history of thought / Lisa Dühring. — Wiesbaden: Springer VS, 2017. — Загл. с титул. экрана. — Электронная версия печатной публикации. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать). — Adobe Acrobat Reader 7.0. — <URL:https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-658-18034-8>.
Period | Read | Copy | Open | Total | |
---|---|---|---|---|---|
Year 2021 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 |
Year 2022 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 |
Year 2023 | 0 | 0 | 0 | 10 | 10 |
Year 2024 | 0 | 0 | 0 | 16 | 16 |
Total | 0 | 0 | 0 | 29 | 29 |