Usage statistics

Strategies in e-business: positioning and social networking in online markets [Электронный ресурс] / ed.: Ignacio Gil-Pechuán, Daniel Palacios-Marqués, Marta Peris Peris-Ortiz, Eduardo Vendrell, Cesar Ferri-Ramirez. — Boston, MA: Springer, 2014. — Загл. с титул. экрана. — Электронная версия печатной публикации. — Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать). — Adobe Acrobat Reader 7.0. — <URL:https://link.springer.com/book/10.1007/978-1-4614-8184-3>.

stat
Period Read Print Copy Open Total
Year 2022 Quarter 3 0 0 0 1 1
Quarter 4 0 0 0 1 1
Year 2023 Quarter 1 0 0 0 0 0
Quarter 2 0 0 0 3 3
Quarter 3 0 0 0 4 4
Quarter 4 0 0 0 1 1
Year 2024 Quarter 1 0 0 0 0 0
Quarter 2 0 0 0 5 5
Quarter 3 0 0 0 6 6
Quarter 4 0 0 0 3 3
Total 0 0 0 24 24