Details
Title | Research of sales promotion methods for supplier of imported electronic componets on Russian market: магистерская диссертация: 38.04.02 |
---|---|
Creators | Daraselia T. T. |
Scientific adviser | Климин Анастасий Игоревич |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | маркетинг ; менеджмент ; маркетинговые исследования ; marketing ; management ; marketing research |
LBC | 65.428.3я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | English |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.02 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1001 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\32669 |
Record create date | 9/8/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В магистерской диссертации описаны проблемы связанные с импортом продукции в условиях нынешних политических ситуаций. В ходе работы было проведено маркетинговое исследование на базе компании ООО "Форвард Электроникс", основной целью которого являлось предложение и внедрение новых способов продвижения электронных компонентов и как результат, увеличение объёмов продаж. Описан не только предложенный метод, но и экономическая эффективность данного предложения.
In the master thesis is given the ananlysis of problems of import products in an unfavorable political situation in Russia. During the work, there was conducted market research on base of company "Forward Electronics" LLC which main goal was offering and implementation of new sales promotion metods and as result increasing of volume of sales. There were considered the characteristics of introducted offers as well as economic effectiveness of the project.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 151
Last 30 days: 0