Details
Title | Значимые компоненты имиджа организации в восприятии клиентов: бакалаврская работа: 44.03.02 |
---|---|
Creators | Белова Алиса Сергеевна |
Scientific adviser | Осипова Елена Борисовна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | организации ; имидж ; клиенты ; целевые аудитории ; ценностные ориентации ; organization ; image ; customers ; target audience ; value of target audience |
Document type | Bachelor graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Bachelor |
Speciality code (FGOS) | 44.03.02 |
Speciality group (FGOS) | 440000 - Образование и педагогические науки |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-1295 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\33787 |
Record create date | 11/15/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
Проведен теоретический анализ понятий «имидж» и «имидж организации», рассмотрены основные аспекты восприятия имиджа, проанализирована роль ценностных ориентаций в процессе восприятия имиджа организации, разработана авторская модель имиджа промышленной торговой компании, которая впоследствии позволила провести практическое исследование, в ходе которого были выделены значимые компоненты имиджа организации в восприятии клиентов.
Theoretical analysis of the concepts of "image" and "image" describes the main aspects of the perception of the image, examined the role of value orientations during the perception of the image of the Organization, developed the author's model of image of industrial trading company, which later enabled the practical study in the course of which were allocated to important components of the Organization's image as perceived by clients.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 457
Last 30 days: 0