Details

Title Значимые компоненты имиджа организации в восприятии клиентов: бакалаврская работа: 44.03.02
Creators Белова Алиса Сергеевна
Scientific adviser Осипова Елена Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects организации ; имидж ; клиенты ; целевые аудитории ; ценностные ориентации ; organization ; image ; customers ; target audience ; value of target audience
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 44.03.02
Speciality group (FGOS) 440000 - Образование и педагогические науки
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1295
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33787
Record create date 11/15/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Проведен теоретический анализ понятий «имидж» и «имидж организации», рассмотрены основные аспекты восприятия имиджа, проанализирована роль ценностных ориентаций в процессе восприятия имиджа организации, разработана авторская модель имиджа промышленной торговой компании, которая впоследствии позволила провести практическое исследование, в ходе которого были выделены значимые компоненты имиджа организации в восприятии клиентов.

Theoretical analysis of the concepts of "image" and "image" describes the main aspects of the perception of the image, examined the role of value orientations during the perception of the image of the Organization, developed the author's model of image of industrial trading company, which later enabled the practical study in the course of which were allocated to important components of the Organization's image as perceived by clients.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 457 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics