Table | Card | RUSMARC | |
Allowed Actions: –
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group: Anonymous Network: Internet |
Annotation
Проведен теоретический анализ понятий «имидж» и «имидж организации», рассмотрены основные аспекты восприятия имиджа, проанализирована роль ценностных ориентаций в процессе восприятия имиджа организации, разработана авторская модель имиджа промышленной торговой компании, которая впоследствии позволила провести практическое исследование, в ходе которого были выделены значимые компоненты имиджа организации в восприятии клиентов.
Theoretical analysis of the concepts of "image" and "image" describes the main aspects of the perception of the image, examined the role of value orientations during the perception of the image of the Organization, developed the author's model of image of industrial trading company, which later enabled the practical study in the course of which were allocated to important components of the Organization's image as perceived by clients.
Document access rights
Network | User group | Action | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All | |||||
Internet | Authorized users SPbPU | |||||
Internet | Anonymous |
Usage statistics
Access count: 455
Last 30 days: 0 Detailed usage statistics |