Details

Title Планирование рекламной деятельности торговой организации: дипломная работа: 080502
Creators Токмачева Ольга Владимировна
Scientific adviser Яненко Марина Борисовна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого; Институт "Торгово-экономический университет"
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects реклама; торговая организация; маркетинговая среда; конкурентоспособность; advertising; trade organization; marketing environment; competitiveness
Document type Specialist graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Specialist
Speciality code (OKSO) 080502
Speciality group (OKSO) 080000 - Экономика и управление
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-1530
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\33626
Record create date 11/11/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Объект исследования - ООО «Виктория». Цель исследования - планирование рекламной деятельности сети косметических магазинов «Виктория». В ходе исследования были решены задачи: изучить теоретические основы рекламной деятельности в торговле; представить организационно-экономическую характеристику деятельности ООО «Виктория»; провести анализ маркетинговой среды и конкурентоспособности торгового предприятия; проанализировать рекламную деятельность торгового предприятия на рынке косметических товаров; разработать рекомендации по планированию рекламной деятельности ООО «Виктория»; дать оценку эффективности рекламной деятельности рассматриваемого торгового предприятия.

Object of research - commercial enterprise LLC "Victoria". The purpose of research - planning advertising network of cosmetic shops "Victoria". In the study, the following problems were solved: to examine the theoretical basis of advertising in trade; imagine organizational and economic characteristics of the activities under review, commercial enterprise LLC "Victoria"; an analysis of the marketing environment and the competitiveness of trade enterprise LLC "Victoria"; analyze advertising activity of commercial enterprise "Victoria" company on the market of cosmetic products; develop recommendations for planning promotional activities of "Victoria"; to evaluate the effectiveness of promotional activities "Victoria" consideration of commercial enterprise LLC.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 173 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics