Details

Title: Интернет как инструмент PR и рекламы (на примере работы рекламного агентства «Сетевые коммуникации»).: бакалаврская работа: 42.03.01
Creators: Вишневская Дарья Владимировна
Scientific adviser: Зверева Людмила Алексеевна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: PR; реклама; SMM; интернет; advertising; internet
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 42.03.01
Speciality group (FGOS): 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-1960
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\35079

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе рассмотрены положительные и отрицательные свойства сети Интернет как самого глобального медиа канала. Охарактеризованы теоретические основы PR - продвижения в Интернете: инструменты, методы, каналы коммуникации. Описаны особенности Интернета как инструмента PR и как инструмента рекламы. Также автор данной работы проанализировал специфику деятельности рекламного агентства «Сетевые коммуникации», провел SWOT - анализ, PEST - анализ, а также анализ конкурентной среды и разработал ряд рекомендаций, которые в дальнейшем будут направлены руководству рекламного агентства «Сетевые коммуникации» для рассмотрения с возможностью дальнейшего использования.

The paper deals with the positive and negative properties of the Internet as the most global media channels. Characterized theoretical foundations of PR - promotion on the Internet: tools, techniques, communications channels. The paper describes the features of the Internet as a tool for PR and advertising as a tool. Also the author of this paper has analyzed the specifics of the advertising agency "Network Communications", held a SWOT - analysis, PEST - analysis and an analysis of the competitive environment and has developed a number of recommendations, which will later be sent to the management of the advertising agency "Network Communications" for the consideration of the possibility of further use.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 989
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics