Details

Title Формирование деловой репутации коммерческой организации средствами PR (на примере книжного издательства детской литературы «Поляндрия»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Осипова Полина Станиславовна
Scientific adviser Обухова Юлия Олеговна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects связи с общественностью ; издательство ; паблисити ; public relations ; publishing house ; publicity
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2002
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35190
Record create date 12/21/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

В дипломной работе на тему «Формирование деловой репутации коммерческой организации средствами PR (на примере книжного издательства детской литературы «Поляндрия»)» проводится исследование специфики работы PR-специалиста над репутацией компании занимающейся книгопечатанием. Рассматриваются основные способы ведения данной деятельности в условиях российского рынка книгоиздания, проблемы и тенденции развития данной отрасли. В заключительной части выпускной квалификационной работы даны предложения по усовершенствованию функционирования PR-отдела издательства «Поляндрия».

The research paper titled "Formation of goodwill profit organization means PR (on the example of book publishers of children's literature" Polyandriya ")" conducted a study the specifics of PR-specialist at a reputable company engaged in the printing press. The main ways of doing this activity in the conditions of the Russian publishing market, problems and development trends of the industry. The final part of the final qualification paper are proposals to improve the functioning of PR-department "Polyandriya" publishing.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 919 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics