Details

Title Возможность рекламной коммуникации в работе с целевыми аудиториями (на примере ООО «Глобус-ФИШ»): бакалаврская работа: 42.03.01
Creators Лопанцева Екатерина Николаевна
Scientific adviser Зверева Людмила Алексеевна
Organization Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Гуманитарный институт
Imprint Санкт-Петербург, 2016
Collection Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция
Subjects реклама ; целевая аудитория ; анализ ; коммуникация ; потребитель ; advertising ; target group ; analysis ; communication ; consumer
Document type Bachelor graduation qualification work
File type PDF
Language Russian
Level of education Bachelor
Speciality code (FGOS) 42.03.01
Speciality group (FGOS) 420000 - Средства массовой информации и информационно-библиотечное дело
DOI 10.18720/SPBPU/2/v16-2020
Rights Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key RU\SPSTU\edoc\35241
Record create date 12/22/2016

Allowed Actions

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network

Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group Anonymous
Network Internet

Данная выпускная квалификационная работа посвящена изучению возможностей рекламной коммуникации в работе с целевыми аудиториями. В работе рассмотрены: понятие, виды, роль рекламы в маркетинговых коммуникациях, а так же способы рекламного воздействия на целевую аудиторию. Рассмотрено само понятие «целевая аудитория». Проведен анализ воздействия рекламной коммуникации на целевую аудиторию ООО «Глобус-ФИШ». Представлена характеристика ООО «Глобус-ФИШ» с подробным описанием деятельности компании. Выявлены достоинства и недостатки в осуществляемой коммуникации между ООО «Глобус-ФИШ» и ее целевой аудиторией.

This final qualification work is devoted to the possibilities of advertising communication in the work with target audiences. The paper discusses: concept, types, role of advertising in marketing communications, as well as the methods of advertising exposure to the target audience. Considered the concept of "target audience". The analysis of the impact of advertising communications on the target audience of Globus-FISH. The characteristic Globus-FISH" with a detailed description of the activities of the company. Identified advantages and disadvantages in the ongoing communication among Globus-FISH" and its target audience.

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All
Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU
Read Print Download
Internet Anonymous

Access count: 586 
Last 30 days: 0

Detailed usage statistics