Details

Title: Формирование логистической системы ООО "Северо-Западное таможенное агентство" на основе маркетинговой стратегии: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Губогло Карина Петровна
Scientific adviser: Гаврилов Дмитрий Андреевич
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: логистические системы; цепи поставок; маркетинговые стратегии; logistics systems; supply chain; marketing strategies
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2323
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34275

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В работе изложены основы формирования логистической системы, рассмотрены факторы конкурентоспособности и разработана маркетинговая стратегия. Были рассмотрены особенности синхронизации маркетинговой и операционной стратегии.

This paper the basis for the formation of the logistic system, considered factors of competitiveness and developed marketing strategy. Were discussed peculiarities of synchronization of marketing and operating strategies.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 234
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics