Details

Title: Совершенствование комплекса продвижения компании: дипломный проект: 080507
Creators: Кристалевская Надежда Владимировна
Scientific adviser: Белостоцкая Анна Александровна
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: Комплекс продвижения; индустрия шоу-бизнеса; коммуникативная политика; структура музыкальной индустрии; Complex promotion; the industry of show business; communication policy; the structure of the music industry
Document type: Specialist graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Specialist
Speciality code (OKSO): 080507
Speciality group (OKSO): 080000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2390
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34780

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

Первая глава посвящена анализу отрасли щоу-бизнеса России и положения корпорации PMI. Представлен анализ текущего состояния маркетинговой деятельности компании, основное внимание уделено развитию коммуникативной политики. Во второй главе автором проанализированы теоретические основы формирования и совершенствования коммуникативной политики и системы интегрированных маркетинговых коммуникаций на примере отрасли шоу-бизнеса России; представлены основные методы анализа и оценки эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций. Третья глава посвящена оценке текущего состояния маркетинговых коммуникаций корпорации PMI; разработаны рекомендации по ее совершенствованию и оценена эффективность предложенных мероприятий.

The first chapter is devoted to analysis of the industry schou - Russian business and position the corporation PMI. The analysis of the current state of marketing activities , focuses on the development of the communication policy. In the second chapter, the author analyzes the theoretical basis of formation and improvement of communication policy and a system of integrated marketing communications by the example of Russian industry of show business ; The principal methods of analysis and evaluation of integrated marketing communications . The third chapter is devoted to assessing the current state of marketing communications corporation PMI; developed recommendations for its improvement and evaluated the effectiveness of the proposed measures .

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 563
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics