Details

Title: Разработка мероприятий по совершенствованию системы страхования туристов: бакалаврская работа: 38.03.02
Creators: Чухломин Денис Петрович
Scientific adviser: Забелин Борис Федорович
Organization: Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого. Институт промышленного менеджмента, экономики и торговли
Imprint: Санкт-Петербург, 2016
Collection: Выпускные квалификационные работы; Общая коллекция
Subjects: страхование; услуги; организация; мероприятия; эффект; insurance; services; organization; event; effect
Document type: Bachelor graduation qualification work
File type: PDF
Language: Russian
Level of education: Bachelor
Speciality code (FGOS): 38.03.02
Speciality group (FGOS): 380000 - Экономика и управление
DOI: 10.18720/SPBPU/2/v16-2469
Rights: Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование)
Record key: RU\SPSTU\edoc\34717

Allowed Actions:

Action 'Read' will be available if you login or access site from another network Action 'Download' will be available if you login or access site from another network

Group: Anonymous

Network: Internet

Annotation

В первой главе дана характеристика деятельности предприятия ОАО СК «ИНГОССТРАХ». Дана оценка положения сложившегося в страховой компании ОАО СК «ИНГОССТРАХ». Сделан вывод, что для дальнейшего улучшения максимально продуктивной работы страховых услуг на предприятии в условиях кризиса необходимо совершенствовать управление организации страховых услуг. Во второй главе подробно рассмотрены теоретические основы и совершенствования управления организации и технологические внедрения для максимальной продуктивности страховых услуг, снижение простоев в работе. Третья глава посвящена разработке мероприятий по совершенствованию системы страхования туристов. Итогом стала оценка экономического обоснования применения выбранных путей совершенствования управления организации страховых услуг.

In the first chapter, the characteristic of the enterprise OJSC IC "Ingosstrakh". The estimation of the situation prevailing in the insurance company OJSC IC "Ingosstrakh". It is concluded that as much as possible to further improve the productivity of insurance services in the enterprise in the conditions of crisis it is necessary to improve the management of the organization of insurance services. The second chapter of the theoretical foundations discussed in detail and improving the organization of management and technology implementation for maximum productivity insurance services, reduced downtime. The third chapter is devoted to the development of measures to improve tourist security system. The result was to assess the economic feasibility of application of the selected ways of improving the organization of management of insurance services.

Document access rights

Network User group Action
ILC SPbPU Local Network All Read Print Download
Internet Authorized users SPbPU Read Print Download
-> Internet Anonymous

Usage statistics

stat Access count: 499
Last 30 days: 0
Detailed usage statistics