Details
Title | Развитие современных торговых форматов на российском рынке: магистерская диссертация: 38.04.06 |
---|---|
Creators | Смирнова Алина Александровна |
Scientific adviser | Суворова Светлана Дмитриевна |
Organization | Санкт-Петербургский политехнический университет Петра Великого ; Институт "Торгово-экономический университет" |
Imprint | Санкт-Петербург, 2016 |
Collection | Выпускные квалификационные работы ; Общая коллекция |
Subjects | торговый формат ; торговые предприятия ; торговая отрасль ; trading format ; commercial enterprise ; trading industry |
LBC | 65.011.3я031 ; 65.422.1я031 |
Document type | Master graduation qualification work |
File type | |
Language | Russian |
Level of education | Master |
Speciality code (FGOS) | 38.04.06 |
Speciality group (FGOS) | 380000 - Экономика и управление |
DOI | 10.18720/SPBPU/2/v16-2557 |
Rights | Доступ по паролю из сети Интернет (чтение, печать, копирование) |
Record key | RU\SPSTU\edoc\35299 |
Record create date | 12/23/2016 |
Allowed Actions
–
Action 'Read' will be available if you login or access site from another network
Action 'Download' will be available if you login or access site from another network
Group | Anonymous |
---|---|
Network | Internet |
В работе рассматриваются теоретические основы работы торговых предприятий современных форматов на российском рынке, предложено авторское определение понятия «торговый формат», дополнена имеющаяся классификация. Проанализировано текущее состояние торговой отрасли, выявлены проблемы и перспективы развития предприятий современных торговых форматов. Разработаны основные принципы и этапы реализации концепции управления синтетическими торговыми форматами, предложены перспективные направления их развития.
The paper considers the theoretical basics of modern formats of trade enterprises on the Russian market, the author suggested the definition of "trade formats" and supplemented by existing classification. The author analyzed the current status of the trading industry, identified the problems and prospects of development of enterprises of modern retail forms. The author developed the basic principles and steps of implementation of management concept of synthetic trade formats, offered promising areas of their development.
Network | User group | Action |
---|---|---|
ILC SPbPU Local Network | All |
|
Internet | Authorized users SPbPU |
|
Internet | Anonymous |
|
Access count: 141
Last 30 days: 0